PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do obsługi e-mail pilnie poszukiwani!

  • 1. Data: 2006-12-06 00:15:14
    Temat: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwani!
    Od: "Karolina Warszawska" <m...@g...pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy
    Ci zarobić. Jeżeli szybko chcesz powiększyć swój budżet zachęcam to zapoznania
    się ze szczegółami oferty wysyłając maila o treści praca na adres

    m...@o...pl

    NAPRAWDĘ WARTO!!

  • 2. Data: 2006-12-06 01:08:57
    Temat: Re: Do obsługi e-mail pilnie poszukiwani!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Karolina Warszawska napisał(a):

> [...]
    > Ci zarobić. Jeżeli szybko chcesz powiększyć swój budżet zachęcam to zapoznania
    > się ze szczegółami oferty wysyłając maila o treści praca na adres

    Zapoznaj się z netykietą spamerko i niestety... oszustko bo to w co
    usiłujesz wciągać to piramida finansowa. Skoro sama dałaś się w to
    wciągnąć to z twoim myśleniem nienajlepiej ale może zrozumiesz nazwę tej
    grupy: pl.praca.dyskusje.

    A słowa "zarządzający systemem web" to się w tych spamach od piramidek
    pojawia od dłuższego czasu - jeden debil "wymyślił" a reszta ten bełkot
    powiela...

  • 3. Data: 2006-12-06 06:10:58
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    > wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).

    Taaak, a potem moje antyspamy muszą wykrywać i usuwać ten wasz p!*#!@*#@!
    marketing internetowy ;)

  • 4. Data: 2006-12-06 07:07:27
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Zapoznaj się z netykietą spamerko i niestety... oszustko bo to w co
    > usiłujesz wciągać to piramida finansowa.
    [..]

    oni i tak tego nie przeczytają... a szkoda.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-12-06 10:49:30
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 06-12-2006 o 11:52:08 Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    napisał(a):

    > A wiesz że niekoniecznie. Czasami odpisują na priva z nabożnym
    > przekonaniem, że to jest super interes i że mylę się twierdząc, że
    > wdpepnęli w piramidkę. Rozmowa zresztą się nie klei bo powiedz sam,
    > jakie IQ trzeba mieć, żeby dać sobie wyprać mózg kilkuzdaniowym bzdetom,
    > których w żaden sposób nie da się potwierdzić?

    Swoją droga, mieć w CV "Zarządzający Systemem Web" - to brzmi dumnie :D

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 6. Data: 2006-12-06 10:52:08
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

  • 7. Data: 2006-12-06 11:24:55
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 gru o godzinie 11:49, na pl.praca.dyskusje, Tomek P. napisał(a):

    > Swoją droga, mieć w CV "Zarządzający Systemem Web" - to brzmi dumnie :D

    No to sobie wpisz i powieś na ścianie :P

    --
    Herbi
    06-12-2006 12:24:54