PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad

  • 1. Data: 2006-12-05 21:05:20
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
    Od: "edek" <e...@e...pl>

    jak wygląda rozmowa prowadzona przez firmę Randstad ? w jaki sposób
    sprawdzają znajomość języka ? czy ktoś ma "przyjemność" bycia zaproszonym na
    rozmowę kwalifikacyjną przez tą firmę ?

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2006-12-06 16:25:46
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
    Od: arden <a...@t...usunto.pl>

    edek napisał(a):
    > jak wygląda rozmowa prowadzona przez firmę Randstad ? w jaki sposób
    > sprawdzają znajomość języka ? czy ktoś ma "przyjemność" bycia zaproszonym na
> [...]
    jakis roku temu bylam u nich na rozmowie (posrednictwo dotyczylo posady
    niemieckojezycznego konsultanta technicznego). Po krotkiej wymianie zdan
    po polsku facet spytal mnie czy mozemy porozmawiac po angielsku i
    niemiecku. W kazdym z jezykow musialam odpowiedziec na pare pytan i
    opowiedziec cos o sobie(standard- czym sie zajmuje, czemu chce te prace,
    jak chce pogodzic ja ze studiami...). Potem dostalam dwa testy pisemne,
    kazdy ok. 40 min: z angielskiego typowa gramatyka, zwroty itp, z
    niemieckiego, pewnie ze wzgledu na specyfike pracy- test z podstaw
    komputerow po niemiecku.Na nastepnej rozmowie, tez w ich siedzibie,
    mialam juz przyjemnosc w przedstawicielem firmy, ktora mnie zatrudniala.

    pzdr, Iza