1. Data: 2006-12-05 21:05:20
Temat:Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
Od:"edek" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wygląda rozmowa prowadzona przez firmę Randstad ? w jaki sposób
sprawdzają znajomość języka ? czy ktoś ma "przyjemność" bycia zaproszonym na
rozmowę kwalifikacyjną przez tą firmę ?

pozdrawiam
Artur

2. Data: 2006-12-06 16:25:46
Temat:Re: Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
Od:arden <a...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

edek napisał(a):
> jak wygląda rozmowa prowadzona przez firmę Randstad ? w jaki sposób
> sprawdzają znajomość języka ? czy ktoś ma "przyjemność" bycia zaproszonym na
> [...]
jakis roku temu bylam u nich na rozmowie (posrednictwo dotyczylo posady
niemieckojezycznego konsultanta technicznego). Po krotkiej wymianie zdan
po polsku facet spytal mnie czy mozemy porozmawiac po angielsku i
niemiecku. W kazdym z jezykow musialam odpowiedziec na pare pytan i
opowiedziec cos o sobie(standard- czym sie zajmuje, czemu chce te prace,
jak chce pogodzic ja ze studiami...). Potem dostalam dwa testy pisemne,
kazdy ok. 40 min: z angielskiego typowa gramatyka, zwroty itp, z
niemieckiego, pewnie ze wzgledu na specyfike pracy- test z podstaw
komputerow po niemiecku.Na nastepnej rozmowie, tez w ich siedzibie,
mialam juz przyjemnosc w przedstawicielem firmy, ktora mnie zatrudniala.

pzdr, Iza