PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile czasu ma pracodawca???

  • 21. Data: 2005-09-23 12:30:46
    Temat: Re: Ile czasu ma pracodawca???
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (w nowej ortografii ogulnopolskiej)

    > Nie mam w reku wiec nie otrzymalam. Nie dociera to do Ciebie?
    > Pracodawca tak ma to wyslac, zebym miala w reku.
    NIe ma tak napisane w prawie.

    > Nie wyslal
    Wysłał, tylko jeszcze nie doszło.

    > -- jego problem.
    NIe całkiem, patż niżej.

    > Ja nie mam wiec dzialam dalej.
    Piszesz pozew, a potem płacisz koszty sądowe:

    W 7 dniu , będąc byłym pracownikiem skaładam pozew do sądu.
    W 8 dniu otszymuję nowe świadectwo pocztą od pracodawcy.

    Kto płaci koszty sądowe, nie licząc wysiłku napisania pozwu ?
    Pracodawca dotszymał terminu, bo ma dowud nadania, w terminie,
    a pracownik ma płacić sądowi ?

  • 22. Data: 2005-09-23 17:58:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [23 Sep 2005 14:30:46 +0200]:

    > Wysłał, tylko jeszcze nie doszło.

    No to zle wyslal.

    > W 7 dniu , będąc byłym pracownikiem skaładam pozew do sądu.

    To glupia jestes, bo mozesz to zrobic dopiero po uplywie
    tych 7 dni. Czyli 8-go dnia.

    Kira

  • 23. Data: 2005-09-23 19:18:49
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    Kira napisał(a):

    > No to zle wyslal.

    > To glupia jestes, bo mozesz to zrobic dopiero po uplywie
    > tych 7 dni. Czyli 8-go dnia.

    A o co ty chcesz w tym swoim pozwie wnosić? Art. 97 § 2^1 k.p. "w ciągu
    7 dni od zawiadomienia o odmowie sprostowania świadectwa". Brak reakcji
    - zgoda. Powinien w ciągu 7 dni wysłać poleconym nowe. A o zwrotnym
    potwierdzeniu odbioru to ktoś mówił, czy nie?

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 24. Data: 2005-09-24 07:41:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Pozoreusz [Fri, 23 Sep 2005 21:18:49 +0200]:

    > A o co ty chcesz w tym swoim pozwie wnosić?

    To nie ja chce, to stokrotka chce. Ja jej tylko zwracam uwage,
    ze jak wniesie 7-go dnia to sie troche pospieszy.

    Kira

  • 25. Data: 2005-09-24 07:53:38
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Powinien w ciągu 7 dni wysłać poleconym nowe. A o zwrotnym
    > potwierdzeniu odbioru to ktoś mówił, czy nie?

    Jakim zwrotnym potwierdzeniu odbioru jak pracownik nie wie czy firma wogule coś
    wysłała ?

    Ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru może tylko wysłać pracownik, żądanie
    sprostowania.
    I to też nie dużo da, hyba, że zwrotka będzie priorytetem, bo w pszeciwnym
    pszypadku sama zwrotka może iść miesiąc.