PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?

  • 1. Data: 2008-01-09 17:53:36
    Temat: Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?
    Od: "Robert Sosik" <r...@v...pl>

    Proszę o konkretne odpowiedzi bez zbędnego spamu..

    Wie ktoś ile aktualnie zarabia się w McDonalds?

    Pzdr
    Robert

  • 2. Data: 2008-01-09 19:48:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Sosik napisał(a):

    > Wie ktoś ile aktualnie zarabia się w McDonalds?

    1/8 samochodu ;P

    j.

  • 3. Data: 2008-01-09 21:17:04
    Od: " " <k...@g...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > 1/8 samochodu ;P
    >
    > j.

    ale blysnales.

  • 4. Data: 2008-01-09 23:36:53
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2008 18:53:36 +0100, Robert Sosik napisał(a):

    > Proszę o konkretne odpowiedzi bez zbędnego spamu..
    >
    > Wie ktoś ile aktualnie zarabia się w McDonalds?

    gdzies sie reklamowali ze 1400 brutto

  • 5. Data: 2008-01-10 02:22:57
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Robert Sosik" <r...@v...pl> wrote in message
    > Proszę o konkretne odpowiedzi bez zbędnego spamu..
    >
    > Wie ktoś ile aktualnie zarabia się w McDonalds?

    Nie mniej niż 10 zł / godz. - taką informację widziałem niedawno przy
    kasach.

    strach

  • 6. Data: 2008-01-10 15:43:46
    Od: "Robert Sosik" <r...@v...pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "Robert Sosik" <r...@v...pl> wrote in message

    > Nie mniej niż 10 zł / godz. - taką informację widziałem niedawno przy
    > kasach.
    >

    > strach

    Coś nie chce mi się wierzyć że ktoś mi zapłaci 10zł/godz.... zwłaszcza w
    McDonaldzie ;D

    Pzdr

  • 7. Data: 2008-01-10 20:00:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 03:22:57 +0100, strach napisał(a):

    > Nie mniej niż 10 zł / godz. - taką informację widziałem niedawno przy
    > kasach.

    brutto, co daje niecałe 1200 zł na rękę przy 160godz misięcznie.
    Kto wie czy da się dogadać i robić więcej godzin ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 8. Data: 2008-01-11 07:04:26
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote a message concerning to following matters on
    2008-01-10 21:00:

    > brutto, co daje niecałe 1200 zł na rękę przy 160godz misięcznie.
    > Kto wie czy da się dogadać i robić więcej godzin ?

    hmm ... tez widzialem taka informacje na bannerze przy mc donalds'ie ... tyle ze
    nie napisali czy netto czy brutto ... ale pewnie brutto wiec Twoje oblicznia sa
    dobre ...
    a czy mozesz wiecej pracowac - mysle, ze tak ...
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 9. Data: 2008-01-11 12:06:17
    Od: "visa" <m...@i...pl>

    McDonalds zawsze z tego co wiem to podaje poesje brutto

  • 10. Data: 2008-01-13 18:12:02
    Od: gfq <g...@g...pl>

    visa pisze:
    > McDonalds zawsze z tego co wiem to podaje poesje brutto

    a gwiazdke widzieliście ?
    gwiazdka opisuje coś w stylu: po okresie próbnym, przy umowie o prace
    itp. proponuję dokładnie przeczytac ;)

    pozdr,
    gfq