PracaGrupypl.praca.dyskusje › Castorama praca?

  • 1. Data: 2008-01-08 16:03:23
    Temat: Castorama praca?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Hej.
    Czy ktoś pracuje lub znajomi w Castoramie jako doradca klienta ten co
    jest przy półkach. Ponoć można tam wyciągnąc 1700zł na rękę. Takie mam
    dane a mój brat szuka pracy wię nie miałby źle.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-01-08 17:26:17
    Temat: Re: Castorama praca?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Czy ktoś pracuje lub znajomi w Castoramie jako doradca klienta ten co
    > jest przy półkach. Ponoć można tam wyciągnąc 1700zł na rękę.

    bardzo wątpię. 1700 brutto co najwyżej.

    e.

  • 3. Data: 2008-01-08 17:56:26
    Od: Phyt0n <1...@1...1pl>

    entroper wrote a message concerning to following matters on 2008-01-08 18:26:

    > bardzo wątpię. 1700 brutto co najwyżej.

    albo 1700 netto jesli daja platne nadgodziny (1700brutto podstawy i do 1700netto
    spora iloscia nadgodzin) ...
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski

  • 4. Data: 2008-01-08 18:41:23
    Od: "biuroster.pl" <b...@i...pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > bardzo wątpię. 1700 brutto co najwyżej.
    >
    > e.

    O ile się nie mylę to w castoramie na Ku Słońcu w Szczecinie wisi na
    korytarzu plakat zachęcający do pracy w tejże firmie:
    "Pracuj w castoramie 1860 zł brutto + premie + dodatki".

    http://biuroster.pl Software & Accounting
    Jaworski Piotr.

  • 5. Data: 2008-01-08 18:50:01
    Od: "mb" <f...@g...pl>

[...]

    Czesto jestem w Castoramie bo sie buduje
    1700 ale brutto pisze na reklamach

  • 6. Data: 2008-01-08 20:53:40
    Od: "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl>

    Użytkownik "Phyt0n" <1...@1...1pl> napisał w wiadomości
    entroper wrote a message concerning to following matters on 2008-01-08
    18:26:

    >albo 1700 netto jesli daja platne nadgodziny (1700brutto podstawy i do
    >1700netto spora iloscia nadgodzin) ...

    Jak będziesz pracował nonstop tak jak podają
    Godziny otwarcia

    pon.-pt. 7:00-21:00
    sobota 7:00-20:00
    niedziela 9:00-18:00

    to dostaniesz te swoje 1700 złotych na reke, ale nie wiem czy cokolwiek
    będzie jeszcze do Ciebie wtedy docierać...

  • 7. Data: 2008-01-08 20:54:45
    Od: "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl>

    Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest przy półkach. Ponoć można tam wyciągnąc 1700zł na rękę.
    >
    > Czesto jestem w Castoramie bo sie buduje

    No to sobie poszukają, szczególnie że wiem jak się traktuje pracowników
    w konkurencyjnych marketach budowlanych, a jakoś wątpie żeby te sieci
    się drastycznie między sobą różniły

  • 8. Data: 2008-01-08 21:37:41
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > to dostaniesz te swoje 1700 złotych na reke, ale nie wiem czy cokolwiek
    > będzie jeszcze do Ciebie wtedy docierać...

    - mezu podaj sol
    - trzy regaly w lewo, 2 polka od gory po prawej stronie, mamy trzy rodzaje

  • 9. Data: 2008-01-08 22:02:57
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl> napisał w
    wiadomości news:fm0oa1$4cj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to sobie poszukają, szczególnie że wiem jak się traktuje pracowników w
    > konkurencyjnych marketach budowlanych, a jakoś wątpie żeby te sieci się
    > drastycznie między sobą różniły

    Nie wiem jak sie maja zarobki ani w Castoramach, ani w innych
    konkurencyjnych marketach. Powiem tylko jedno. Castorama, a reszta marketow
    budowlanych to jak niebo i ziemia. W Castoramie przy kazdym dziale
    znajdziesz goscia, ktory ma swoj rejon i zna sie na rzeczy. Milo, fachowo. W
    OBI jak zapytalem o zarowki to mi gosc odpowiedzial w biegu, ze "jak nie ma
    na polce to nie ma". W praktikerze jak juz znajdziesz goscia, to najczesciej
    nie jest z tego dzialu itd. Moje odczucia jako klienta co do Castoramy
    (przynajmniej tej w Katowicach i w Chorzowie) sa jak najbardziej pozytywne.
    Pracownicy tez jakos nie wygladaja na sflustrowanych, czego nie mozna
    powiedziec o innych "miskach" marketowych.

    MarkX

  • 10. Data: 2008-01-09 08:03:46
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

> [...]
    > pozytywne. Pracownicy tez jakos nie wygladaja na sflustrowanych, czego nie
    > mozna powiedziec o innych "miskach" marketowych.

    potwierdzam dokładnie to co piszesz, cociaż muszę powiedzieć że w bytomskim
    OBI się bardzo poprawiło, natomiast bytomski praktiker to porażka.
    Inksza inkszość że Castorama bije ich wszystkich na głowę cenami. Na
    niektórych pozycjach (dokłanie tych samych modelach sprzętu, np
    elektronarzędzia makita, bosch, bester) róznice w cenach ochodzą o 200-300
    zł na korzyść castoramy. Marki "własne marketu" - często ten sam sprzęt
    oferowany pod inną nazwą zabukowaną dla konkretnej sieci - podobne różnice,
    zwłąszcza jeżeli chodzi o nieco droższe sprzęty jak kompresory, spawarki,
    duże elektronarzędza - piłarki stołowe, wiertarki kolumnowe, szlifierki itp
    Pozdro
    --
    Jackare