PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?

  • 11. Data: 2008-01-15 23:50:06
    Temat: Re: Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?
    Od: jtg <j...@p...onet.pl>

    gfq pisze:

    > a gwiazdke widzieliście ?
    > gwiazdka opisuje coś w stylu: po okresie próbnym, przy umowie o prace
    > itp. proponuję dokładnie przeczytac ;)

    W Trójmieście oferują w ogłoszeniu "stawkę początkową 11.40 brutto za
    godzinę", ale na nocną zmianę.
    Pewnie zależy od województwa i lokalizacji.

  • 12. Data: 2008-01-16 11:05:34
    Od: "~Robis~" <r...@v...pl>

    Chodzi o to, że jestem osobą niepełnoletnią... mam 17 lat i McDonalds
    oferuje pracę (program "Zarób na ferie").

    www.mcdonaldspraca.pl

    Niestety piszą tam, że o stawkach dowiem się dopiero podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej. Jeśli jednak będzie to mniej niż 9zł/godzine to nie
    zamierzam nawet papierów składać.

    Gdzieś czytałem że zarabia się tam 5,30zł/godzine, a ja mam konkretne plany
    i konkretne potrzeby finansowe.

    Pozdrawiam
    Rbs

  • 13. Data: 2008-01-16 20:27:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 12:05:34 +0100, "~Robis~" <r...@v...pl> wrote:

    >www.mcdonaldspraca.pl
    "Każdego dnia nasze lokale odwiedzają . "

    "Jeśli uważasz, że są twymi mocnymi stronami, być może zainteresuje
    Cię nasza propozycja."

    a w dziale "kogo szukamy":
    "Od kandydatów do pracy w restauracji oczekujemy ."
    "Pracując w McDonald's musisz czuc sie odpowiedzialny nie tylko za
    swoje zadania, ale i . Załoga powinna być, w którym każdy zna i dobrze
    wykonuje swoje zadania."

    Czy to jakieś rebusy?

    WAM
    --