PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy

  • 11. Data: 2006-08-12 10:37:29
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ebka2b$8sp$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Na rynku jest popyt na specjalistow, firmy nie moga znalezc ludzi za duzo
    > wieksze pieniadze.

    powiedz mi jaka...Zapisuje sie na liste od razu.

    > Za takie pieniadze to tylko student jakies marnej uczelni, ktory bedzie
    sie
    > uczyl w trakcie pracy, a jak tylko sie czegos nauczy to prysnie do lepszej
    > firmy.

    ciekawe co mowisz, bo na tej grupie wypowiadaja sie rowniez ludzie ktorych
    wynagrodzenia nie przekraczaja 1000 netto, nie sa studentami, pracuja w
    budzetowce, a wykonuja rowniez wiele zadan podobnych do tych opisanych w
    pierwszym poscie.

  • 12. Data: 2006-08-12 10:39:16
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > nie wylgupy tylko budzetowka w Szczecinie...Nie zartuje

    To sa zarty. Dobry programista/grafik/serwisant zarobi w wiekszym miescie
    1,5-2 tys bez problemu. Wy chcecie miec to wszystko w jednym (czyli pensja
    powinna byc odpowiednio wyzsza),a placicie jak sprzataczce.

  • 13. Data: 2006-08-12 10:41:17
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ebkbga$gau$1@node4.news.atman.pl...
    > Zatem blisko do Niemiec.

    Nie zakladaj ze kazdy zna niemiecki.

    > IHMO - nie ma szans, chyba ze bedzie do 40paroletni informatyk-pasjonat
    > po studium informatycznym, ktory chce dociagnac do emerytury albo
    > student absolwent liceum/technikum, ktory nie zdal matury i chce jakos
    > rok przetrzymac

    ...tu nie wiem co ci odpisac. Pare razy zmazywalem, bo byly zbyt bezczelne
    odpowiedzi :)

  • 14. Data: 2006-08-12 10:41:26
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Marek wrote:
    > Chcielibysmy aby wykonywal on nastepujace rzeczy:
    > - robil strone internetowa a przede wszystkim opracowal ja graficznie
    > - po tym programowal/kontynuowac tworzenie naszego wewnetrznego system
    > informacyjnego firmy opartego na zestawie PHP, czyli linux, php, mysql,
    > java, javascript
    > - zajmowal sie sprzetem komputerowym i jego serwisowaniem, a takze
    > zawozeniem i odbieraniem go z/do serwisu jak cos wiekszego niz dolozenie
    > czesci (np wymiana cpu,ram,diagnoza)
    > - helpdesk, czyli zacial mi sie komputer, sesja citrixa padla czy VPN padl,
> [...]

    Jak przemnożysz przez dwa te 1200 netto to i tak dobrego człowieka nie
    znajdziesz, bo albo ktoś jest wymiataczem od programowania, albo od
    grafiki, albo pudzianem do noszenia sprzętu. Te 3 zakresy kompetencji
    nigdy w zasadzie nie występują jednocześnie na satysfakcjonującym
    poziomie, a nawet jak występują, to żaden programista nie będzie chciał
    Ci monitorów nosić albo komputerów rozkręcać. I nawet za 3k netto, bo to
    ujma na karierze (jak to potem w CV wpisać?)

    A to, że budżetówka, nie powinno być żadnym wytłumaczeniem - jak ktoś
    chce pracować dla ojczyzny to zostaje policjantem albo strażakiem, a nie
    pracuje w helpdesku jakiegoś US.

    I na Szczecin nie narzekaj, bo kilka prężnie działających firm z
    zagranicznym kapitałem mogę tam wskazać.

    P.S. Wiesz, ile zarabia przyzwoity kafelkarz? Nawet nie
    kafelkarz+tynkarz+hydraulik, ale po prostu kafelkarz?

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 15. Data: 2006-08-12 10:56:59
    Od: "D" <w...@e...mn>

    To nie tylko w Szczecinie.
    We Wrocławiu też jest takie myślenie w budżetówce. Proszę oto przykład:
    http://bip.dzdw.dolnyslask.pl/?a=1&id=12625

    Chętnych nie było...

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-08-12 10:58:49
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marek napisał(a):

    > nie wylgupy tylko budzetowka w Szczecinie...Nie zartuje

    Na takie warunki to 10 lat temu może by ktoś się złapał. Ale dziś na to
    nie licz. Myślisz, że ktoś dla poświęcenia i ideałów będzie pracował za
    darmo tylko i wyłącznie dlatego, iż jest to budżetówka?

    --
    Filip.

  • 17. Data: 2006-08-12 10:58:57
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Marek napisał(a):

    [...]

> [...]

    > Z naszej strony, jako firmy, dajemy zatrudnienie na stale i ok 1200 netto.
    > Jak uwazacie, czy latwo bedzie znalezc takiego pracownika ?

    Nie będzie łatwo. Osobiście za pracę na pół etatu, na której robię coś na
    kształt 2 punktu z powyższego zakresu obowiązków, dostaję więcej kasy.
    I mam jeszcze czas na studia dzienne.

    [...]

    Za tą cenę? Nie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2006-08-12 11:01:56
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Na takie warunki to 10 lat temu może by ktoś się złapał. Ale dziś na to
    > nie licz. Myślisz, że ktoś dla poświęcenia i ideałów będzie pracował za
    > darmo tylko i wyłącznie dlatego, iż jest to budżetówka?

    a twoim zdaniem ile powinna wynosic ta kwota ?
    Uwzglednij prosze warunki finansowe sektora budzetowego - jego mozliwosci,
    jednak zachowujac w/w wymagania.

  • 19. Data: 2006-08-12 11:10:05
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "D" <w...@e...mn> napisał w wiadomości
    > To nie tylko w Szczecinie.
    > We Wrocławiu też jest takie myślenie w budżetówce. Proszę oto przykład:
    > http://bip.dzdw.dolnyslask.pl/?a=1&id=12625
    >
    > Chętnych nie było...

    ...a jakie bylo wynagrodzenie ? Udam, ze nazwy instytucji nie pamietam :)
    Ewentualnie na priv jak mozesz.

  • 20. Data: 2006-08-12 11:16:55
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Marek napisał(a):

    > a twoim zdaniem ile powinna wynosic ta kwota ?
    > Uwzglednij prosze warunki finansowe sektora budzetowego - jego mozliwosci,
    > jednak zachowujac w/w wymagania.

    Uwzględnianie warunków sektora budżetowego nie ma tutaj żadnego
    znaczenia. Wystarczy popatrzeć na wynagrodzenie specjalistów
    zatrudnionych w budżetówce np. w finansach -- muszą być takie aby nie
    mieli finansowych podstaw do zmiany miejsca zatrudnienia. Jeśli sektora
    nie stać na takiego pracownika to musi zrezygnować z zamiarów, obciążyć
    istniejących pracowników lub bujać się co miesiąć z nowym studentem.

    --
    Filip.