PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Pracownik chcialby pieniadze zamiast urlopu

  • 1. Data: 2006-08-11 12:07:56
    Temat: Re: Pracownik chcialby pieniadze zamiast urlopu
    Od: "mixxx" <m...@g...com>

    > bo ja pracuje w firmnie x 2 lata i wykorzystalem zalednie 10 dni urlopu
    > mam duzo zaleglego i powinienem go wykorzystac, skladalem podanie o urlop
    > ale pracodawca nie chce udzielic urlopu bo nie ma ludzi...
    >
    > co robic?

    zmienic pracodawce

    --
    Michał Macierzyński
    http://mixxx.pl/

  • 2. Data: 2006-08-11 12:18:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    mixxx wrote:

    > zmienic pracodawce

    To tez, proponuje jednak napisac ladnie podanie (w dwoch egzemplarzach)
    o wyznaczenie terminu, w ktorym zalegly urlop zgodnie z KP mozesz
    wykorzystac. Oczywiscie odbior musi byc potwierdzony na twojej kopii.
    Poniewaz chyba kodeks pracy nie przewiduje jakichs okresow na odpowiedz,
    to sam go wyznacz, np daj tydzien czasu - ale najlepiej oznacz data,
    kiedy oczekujesz odpowiedzi.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl