PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy

  • 91. Data: 2006-08-16 12:24:16
    Temat: Re: IT - polaczenie wielu stanowiska a jakosc pracy
    Od: p...@g...pl

    Marek wrote:

    (..)

    > glowny ksiegowy ? hmm, nie podalem nazwy instytucji wiec, moge zdradzic -
    > 2500 netto :) ojciec dyrektor - chyba ca. 3500

    To jest to w takim razie 'główny księgowy' bez 'ł'.

    (..)

    > nad nami ktos czuwa, jednak jest to tez przeciez instytucja publiczna, a
    > zatem ten sam sposob myslenia, zarzadzania no i brak DOKLADNEJ I RZETELNEJ
    > kontroli. Co z tego ze sprawozdania sa wysylane i przedstawiane naszym
    > "pieniondzodawcom" skoro.... dokoncz sobie :)

    instytucja publiczna, budżetówka - nepotyzm i polityka, kasa dla nas,
    bezrobocie dla mas

    --
    ps

  • 92. Data: 2006-08-16 12:25:08
    Od: p...@g...pl

    Marek wrote:

    (..)

    > no tutaj trzeba przyznac ze losowe.
    > Z drugiej strony to wstyd - byc szefem dzialu IT i nie krecic lodow...

    Wstyd tak myśleć.

    --
    ps

  • 93. Data: 2006-08-16 12:34:06
    Od: herakles <h...@b...pl>

    t...@o...pl wrote:

    > Heh ;) normalnie padłem i leżę na twarzy (ze dysząć śmiechu) :D :D :D
    buhahahah ja też!!!

    > W normalnej firmie gostek dostanie 2000 - 3000 zł netto + laptopika od
    > razu + zwrot kosztów wszystkich przejazdów
    > + dodatkowo płatne dyżury (standardem jest 3-6 zł/h po godzinach pracy)
    W normalnej firmie zatrudnią 2 gostków, jednego ciecia a drugiego
    freelencera i wyjdzie im jakieś: cieć 1000-1200, freelancer zależy jak się
    dogadają. Nie będą to duże kwoty.

    > Za 5000-8000 zł / mies tak
    dokładnie, a najgorszy admin to urlopowany admin.

    > za 1200 zł ? Jakiegoś desperata, który przebimba pół roku i odfrunie do
    > lepszego pracodawcy
    Wysadzając w międzyczasie kilka razy firmę w kosmos!
    Słyszałem o takim, co wysadził w kosmos taką sieć i ludzie przez tydzień
    latali (na koszt nasz czyli podatników bo była to budżetówka) do kawiarenki
    z dyskietkami wysyłać i odbierać maile (ser pocztowy był bogu dzięki gdzie
    indziej).

    > Za taką cenę nie ma takiej możliwości - jaka płaca taka praca.
    >
    > To, że jesteście budżetówką nie ma najmniejszego znaczenia - ludzie po
    > prostu chcą godnie żyć. A ktoś taki, kogo szukasz najzwyaczjniej w świecie
    > będzie siebie cenił i wybierze tego kto mu zaoferuje lepsze warunki pracy
    > i płacy.
    Głównie płacy, jaka płaca taka praca.

  • 94. Data: 2006-08-16 15:29:43
    Od: "mr_q" <mr_q@1bez_spamu_WP.PL>

    widze, ze dzisiaj wp i onet nie maja zamiaru dostarczac emaili w jakims
    normalnym czasie ;/.
    wyśle z innego konta.

  • 95. Data: 2006-08-16 17:55:34
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    mr_q napisał(a):
    > widze, ze dzisiaj wp i onet nie maja zamiaru dostarczac emaili w jakims
    > normalnym czasie ;/.
    > wyśle z innego konta.
    > --

    na onet rowniez :>

    wyslij na glosnetu (na) interia (kropka) pl.

    --

    glos

  • 96. Data: 2006-08-16 21:40:23
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > Wyłącz kodowanie QP, to OE będzie zawijać.

    cy juz....?

  • 97. Data: 2006-08-16 21:58:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Marek napisał(a):

    > cy juz....?

    Powinno być ok. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 98. Data: 2006-08-17 06:30:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 15 Aug 2006 23:55:42 +0200, użyszkodnik "Marek"
    <m...@p...pl> napisał:

    > no tutaj trzeba przyznac ze losowe.
    > Z drugiej strony to wstyd - byc szefem dzialu IT i nie krecic lodow...

    no to masz odpowiedź, syndrom leśniczego lat 80tych czyli pensja
    cienka z cichym niedopowiedzeniem że reszte sobie dokradnie, teraz
    pensja spora żeby nie kradł

    --
    futszaK
    601061867

  • 99. Data: 2006-08-17 06:31:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 15 Aug 2006 22:21:24 +0000 (UTC), użyszkodnik Wojciech Bańcer

    > Co wyście się tak tych studentów, co? ;) Chyba zacznę udowadniać, że
    > 'student' niekoniecznie musi oznaczać 'osoba bez doświadczenia,
    > o niewielkich umiejętnościach i silnie zesperowana'. ;)

    napisałem "studencik", alias "studencina" a nie student który jak sama
    nazwa wskazuje studiuje a nie kombinuje :P

  • 100. Data: 2006-08-17 06:32:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 15 Aug 2006 23:57:05 +0200, użyszkodnik "Marek"
    <m...@p...pl> napisał:

    > no tak, studencikowe starczy. obawiam sie jednego, ze jak dostanie dostep do
    czegokolwiek, np hasla,
    > to wowczas bedzie niezly meksyk...

    a jaki problem zmienić hasła ???