PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT i Francja

  • 1. Data: 2002-08-19 08:39:07
    Temat: IT i Francja
    Od: "zalogowany" <z...@g...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy było, jeśli tak to wybaczcie.
    Ale, jak są możliwości pracy w IT we Francji, czy ktoś z grupowiczów
    rozeznawał temat?
    Czy jeszcze można się załapać czy już raczej nie warto a może już poprostu
    za późno?

    Poproszę o info.

    Pozdr.

    Zalogowany

  • 2. Data: 2002-08-19 18:59:15
    Temat: Re: IT i Francja
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "zalogowany" <z...@g...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy by?o, je?li tak to wybaczcie.
    > Ale, jak s? mo?liwo?ci pracy w IT we Francji, czy kto? z grupowiczów
    > rozeznawa? temat?
    > Czy jeszcze mo?na si? za?apaae czy ju? raczej nie warto a mo?e ju? poprostu
    > za pó 1/4 no?

    za pozno, na co?
    nigdy nie bylo za pozno i za wczesnie ;)

    mam kolegow pracujacych u zabojadow - zero problemu.
    A jest w zasadzie jeden musisz znalezc pracodawce ktory chce Cie zatrudnic.

    Pozdr.
    Beny