PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT Manager - Kraków

  • 1. Data: 2005-01-15 13:12:22
    Temat: IT Manager - Kraków
    Od: ADECCO POLAND <k...@a...pl>

    ADECCO POLAND HR Solutions Swiatowy Leader Doradztwa Personalnego dla
    swojego Klienta Korporacji z branzy finansowej poszukuje kandydatow do
    pracy w Krakowie na stanowisko:

    IT Manager

    --
    Zainteresowane osoby zapraszamy do rejestracji na naszej stronie
    www.adecco.pl oraz do nadsyłania aplikacji ( CV ze zdjęciem i list

    Prosimy o załaczenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobych
    dla celów rekrutacji.

    Pozdrawiam serdecznie

    Koreńczuk Kinga
    Adecco Recruitment Manager

    Adecco Poland
    Biuro Kraków
    ul. Lubicz 3
    Kraków 31-034
    +48(12)430 02 78 phone
    +48(12)422 19 45 fax
    k...@a...pl
    k...@a...pl
    www.adecco.pl

  • 2. Data: 2005-01-15 15:22:38
    Temat: Re: IT Manager - Kraków
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 15 Jan 2005 14:12:22 +0100, ADECCO POLAND
    <k...@a...pl> zakodował:

    >ADECCO POLAND HR Solutions Swiatowy Leader Doradztwa Personalnego

    No to faktycznie pełny profesjonalizm ;)

    Chcesz o tym podyskutować?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-01-15 16:07:07
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Pięknego dnia Sat, 15 Jan 2005 14:12:22 +0100, ADECCO POLAND
    > <k...@a...pl> zakodował:

    > No to faktycznie pełny profesjonalizm ;)
    >
    > Chcesz o tym podyskutować?

    Brak wymagan na tego IT Managera w tym ogloszeniu wyslanym na grupe.

    A na ich stronie nie dzialaja linki. Za to jest ladna statystyka - wychodzi
    ~186 kandydatow na jedna oferte pracy. Podoba mi sie ta jawnosc statystyk.
    Natomiast w kwestii statystyk na wszelkich stronach firm rekrutacyjnych
    brakuje mi statystyk ofert wg stanowisk i branz. Takie dane umozliwilyby
    szybkie zorientowanie sie w profilu klientow firmy i jej specjalizacji, na
    podstawie czego (w przypadku osob wyraznie ukierunkowanych i nie
    poszukujacych "jakiejkolwiek" pracy) mozna by okreslic, czy warto wrzucic CV
    do ich bazy, czy to tylko niemadre szastanie swoimi danymi osobowymi. A
    czasem mnie kusi wpisanie sie do jakiejs bazy, zeby zobaczyc, czy jestem na
    tyle atrakcyjna, ze w ogole by sie ktos zglosil bez skladania z mojej strony
    oferty na konkretne ogloszenie :)

    I.

  • 4. Data: 2005-01-15 16:39:25
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <csbf4d$j73$1@atlantis.news.tpi.pl> "Immona"
    <c...@W...zpds.com.pl> writes:
> [...]

    >tyle atrakcyjna, ze w ogole by sie ktos zglosil bez skladania z mojej strony

    To zalezy od zalaczonego zdjecia :-))))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name