PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyliczenie dat chorobowego na swiadectwie pracy???

  • 1. Data: 2005-01-14 19:56:05
    Temat: Wyliczenie dat chorobowego na swiadectwie pracy???
    Od: Marek <M...@g...com>

    Witam,
    sytuacja jest nastepujaca: kolega dostal swiadectwo pracy po polrocznym
    zwolnieniu L4.Na swiadectwie pracodawca wyszczegolnil w kolejnosci
    wszystkie daty zwolnien lekarskich, np.
    10.01-14.01,15.01-25.01,26.01-30.01 etc...... pod spodem informujac cos
    o okresach nieskaldkowych-ale dokladnie nie wiem. W kazdym razie pytanie
    jest, czy zrobiono to legalnie? Przeciez przyszly pracodawca nie bedzie
    chyba zadowolony jak to zobaczy-szczegolnie w dzisiejszych czasach.
    Prosze o podpowiedz :)

    Pozdrawiam

    Muniek

  • 2. Data: 2005-01-14 20:46:29
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    jak najbardziej legalnie..........
    tzn, zgodnie z prawem
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-01-14 20:58:29
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Marek <M...@g...com>
    wystukał[a]:
> [...]
    > 10.01-14.01,15.01-25.01,26.01-30.01 etc...... pod spodem informujac
    > cos o okresach nieskaldkowych-ale dokladnie nie wiem.

    Dostałeś odpowiedź już - tak powinno być. Tu jest mowa o okresach
    nieskładkowych - potrzebne to jest potem dla ZUS do wyliczenia
    emerytury. Oprócz choroby, podaje się tu również urlopy bezpłatne,
    nieobecności nieusprawiedliwione (tzn enki), zasiłki opiekuńcze (?)
    etc...
    Tylko z tych dat które piszesz, to dziwni mnie to, że jeżeli jest
    ciągłość zwolnienia to po co na części dzielić, lepiej w całości
    napisać np. 10.01-30.01..... (jeżeli jest *nieprzerwana* ciągłość).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #