PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płacenie za okres próbny to przestępstwo :]

  • 1. Data: 2005-01-15 09:51:07
    Temat: Płacenie za okres próbny to przestępstwo :]
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Dostałem maila. Z ofertą pracy (widocznie autor rozsyła takie maile do
    uczestników grup związanych z pracą).

    W mailu odnośnik do strony http://www.zadania.informacja.com.pl/ a tam
    między innymi znalazłem taki cytacik (w zakładce opis systemu):

    "Ponieważ zgodnie z poslkim prawodawstwem wypłata wynagrodzenia osobie
    pracującej na okres próbny jest przestępstwem, nawet osób, które wywiążą się
    bezbłędnie z testu nie możemy uhonorować premią."

    No nie powiem, mocno się zdziwiłem, coś się zmieniło w przepisach? :D

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 2. Data: 2005-01-15 10:30:55
    Temat: Re: Płacenie za okres próbny to przestępstwo :]
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <b...@a...email> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezbłędnie z testu nie możemy uhonorować premią."
    >
    > No nie powiem, mocno się zdziwiłem, coś się zmieniło w przepisach? :D

    Podobno (wg niektórych) w ogóle płaca za pracę jest przestępstwem:)
    Pracownik powinien się cieszyć że pracuje.

  • 3. Data: 2005-01-15 16:42:43
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Juzek Kocimientka [Sat, 15 Jan 2005 10:51:07 +0100]:

    > "Ponieważ zgodnie z poslkim prawodawstwem wypłata wynagrodzenia
    > osobie pracującej na okres próbny jest przestępstwem

    Sliczne :) Az sie wzruszylam :))

    Kira (ktos wie skad autor uciekl? moze nalezy kogos powiadomic?)