PracaGrupypl.praca.dyskusje › JA TEZ MAM PROBLEM Z UMIESZCZENIEM OGLOSZENIA - CZY ADMINISTRATOR POMOZE

  • 1. Data: 2005-01-15 12:57:24
    Temat: JA TEZ MAM PROBLEM Z UMIESZCZENIEM OGLOSZENIA - CZY ADMINISTRATOR POMOZE
    Od: ADECCO POLAND <k...@a...pl>

    Wszystkie polskie litery zmienione i nada nic
    czy jest jakies ograniczenie ilosciowe tekstu?

    --

    Adecco Recruitment Manager

    Adecco Poland
    Biuro Kraków
    ul. Lubicz 3
    Kraków 31-034
    +48(12)430 02 78 phone
    +48(12)422 19 45 fax
    k...@a...pl
    k...@a...pl
    www.adecco.pl

  • 2. Data: 2005-01-15 13:16:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    ADECCO POLAND napisał(a):

    > Wszystkie polskie litery zmienione i nada nic
    > czy jest jakies ograniczenie ilosciowe tekstu?

    Wszystkie dzisiejsze ogłoszenia od adecco są kodowane w UTF-8.
    Te wcześniejsze, które się nie ukazało również. Na priv wyślę
    informację co konkretnie poprawić, i jakich znaków unikać
    by TB się nie przełączał na UTF-8.

    PS. To nie jest wina polskich literek, tylko znaków
    dodatkowych, np. myślniki, kropki w środku (wypunktowanie),
    których nie ma w zestawie znaków ISO-8859-2.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2005-01-15 13:19:48
    Od: ADECCO POLAND <k...@a...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

> [...]
    > dodatkowych, np. myślniki, kropki w środku (wypunktowanie),
    > których nie ma w zestawie znaków ISO-8859-2.

    dziekuje za wyjasnienie