PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handel gazetami z przed miesiąca

  • 1. Data: 2005-01-14 19:58:21
    Temat: Handel gazetami z przed miesiąca
    Od: "tomek" <b...@w...pl>

    Witam chciałbym rozpocząć handel gazetami z przed miesiąca jako handel
    surowcem wturnym. Może ktoś mi podpowie gdzie można takie gazety kupić i z
    jakimi kosztami to się wjąże?

  • 2. Data: 2005-01-14 23:04:27
    Temat: Re: Handel gazetami z przed miesiąca
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 14 Jan 2005 20:58:21 +0100, tomek <b...@w...pl> napisał:

    > Witam chciałbym rozpocząć handel gazetami z przed miesiąca jako handel
    > surowcem wturnym. Może ktoś mi podpowie gdzie można takie gazety kupić

    Powinny jako zwroty wrocic do wydawcy (lub byc zniszczone wg ustalen
    kolportera) i tam je mozna nabywac.Popytaj w oddziale Ruchu czy
    Kolportera, bo mozliwe, ze u nich one jeszcze troche lezakuja - ale cena
    sprzedazy prawdopodobnie dalej bedzie kioskowa.
    Skontaktuj sie ze skaldnicami makulatury - moze uda ci sie dogadac (ale to
    juz nieformalne) jesli odkryjesz gdzie trafiaja nieprzemielone zwroty

    Dlatego wyjatkowo moze sie zdarzyc, ze w kiosku beda lezaly dwa kolejne
    numery jakiegos czasopisma.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-01-15 06:58:24
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 14.01.2005 krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał/a:

    > Powinny jako zwroty wrocic do wydawcy (lub byc zniszczone wg ustalen
    > kolportera) i tam je mozna nabywac.Popytaj w oddziale Ruchu czy

    Aha, zwroc uwage... niektore czasopisma zastrzegają sobie, że sprzedaż
    po innej cenie niż okładkowej jest zabroniona. Nie wiem, czy mają do
    tego prawo (no bo jak sobie kupie samochód za 40k, to potem moge go
    kumplowi sprzedac za 200zł, nie), ale wiem ze tak piszą... Warto sie
    dowiedziec czy nie łamiesz prawa w ten sposób...

    --
    Kender
    "Come on, Doc. Give a good blow."

  • 4. Data: 2005-01-15 20:00:38
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...
> [...]

    > kumplowi sprzedac za 200zł, nie), ale wiem ze tak piszą... Warto sie
    > dowiedziec czy nie łamiesz prawa w ten sposób...

    Własnie widac szczególnie na dworcach np. Warszawa Smródwmieście i Warszawa
    Wschodnia, ale gdzie indziej też, że są tacy sprzedawcy. Czy oni łamią prawo
    ?
    Była nagonka na nich... ale chyba nic z tego nie wynikło.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net