PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT Manager - Kraków › Re: IT Manager - Kraków
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT Manager - Kraków
    Date: Sat, 15 Jan 2005 17:07:07 +0100

    news:e8diu0hk3bo0j2m7j14nc1sbi336jjqse6@4ax.com...
    > Pięknego dnia Sat, 15 Jan 2005 14:12:22 +0100, ADECCO POLAND
    > <k...@a...pl> zakodował:

    > No to faktycznie pełny profesjonalizm ;)
    >
    > Chcesz o tym podyskutować?

    Brak wymagan na tego IT Managera w tym ogloszeniu wyslanym na grupe.

    A na ich stronie nie dzialaja linki. Za to jest ladna statystyka - wychodzi
    ~186 kandydatow na jedna oferte pracy. Podoba mi sie ta jawnosc statystyk.
    Natomiast w kwestii statystyk na wszelkich stronach firm rekrutacyjnych
    brakuje mi statystyk ofert wg stanowisk i branz. Takie dane umozliwilyby
    szybkie zorientowanie sie w profilu klientow firmy i jej specjalizacji, na
    podstawie czego (w przypadku osob wyraznie ukierunkowanych i nie
    poszukujacych "jakiejkolwiek" pracy) mozna by okreslic, czy warto wrzucic CV
    do ich bazy, czy to tylko niemadre szastanie swoimi danymi osobowymi. A
    czasem mnie kusi wpisanie sie do jakiejs bazy, zeby zobaczyc, czy jestem na
    tyle atrakcyjna, ze w ogole by sie ktos zglosil bez skladania z mojej strony
    oferty na konkretne ogloszenie :)

    I.