PracaGrupypl.praca.dyskusje › III filar

  • 11. Data: 2011-05-11 20:22:34
    Temat: Re: III filar
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > dzwoni do mnie baba i pyta czy bym nie zareflektował na kolejny
    > wydatek... a ja nie wiem o co chodzi?

    Wydaj te 150zl na dobra dziwke, na starosc z tego co dostaniesz nawet na
    suchy chcleb nie starczy.

  • 12. Data: 2011-05-12 10:46:48
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 11 May 2011 22:22:34 +0200, Arkady napisał(a):

    > Wydaj te 150zl na dobra dziwke,

    Na dobrą to by musiał mieć z 10 razy tyle. Albo i górke więcej.
    Za 150zl to co najwyżej obciąg bez gumki, w promocji z finałem w paszczu :)

    > na starosc z tego co dostaniesz nawet na suchy chcleb nie starczy.

    I to jest kwintesencja całej "reformy" leszka i jego ekipy.
    Za to powinni stanąć przed....sąd to za mało, na Trybunał - za niski
    stopień...no więc co im się powinno zrobić za wyjebanie milionów Polaków na
    miliardy złotych? ;)

  • 13. Data: 2011-05-12 13:01:45
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-12 12:46, Kamil pisze:

> [...]
    > Za to powinni stanąć przed....sąd to za mało, na Trybunał - za niski
    > stopień...no więc co im się powinno zrobić za wyjebanie milionów Polaków na

    Chyba to co w Korei polnocnej, zreszta w poludniowej tez chyba kilku
    ministrow dostalo kulke w leb za takie reformy.