PracaGrupypl.praca.dyskusje › II FILAR

  • 1. Data: 2002-01-08 15:51:18
    Temat: II FILAR
    Od: "Agnieszka Lorek" <a...@g...pl>

    czy to prawda że II filar trzeba wybrać w ciągu pierwszego m-ca pracy(umowa
    na okres próbny) bo inaczej zostaniesz losowo przypisany do jakiegoś
    funduszu?

  • 2. Data: 2002-01-08 21:08:26
    Temat: Re: II FILAR
    Od: "cosmic" <c...@h...pl>

    Witam
    Ja zacząłem pracować w kwietniu 2000roku i dopiero w grudniu 2001 przyszła
    informacja, abym wybrał jakiś fundusz bo w przeciwnym wypadku mnie wylosują.

    Użytkownik Agnieszka Lorek <a...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1f4j2$pbe$...@h...uw.edu.pl...

  • 3. Data: 2002-01-08 22:05:08
    Od: "patudu" <p...@o...poczta.pl>

> [...]
    owa
    > na okres próbny) bo inaczej zostaniesz losowo przypisany do jakiegoś

    Teoretycznie trzeba, praktycznie losowania odbywają się chyba 2 razy do ro
    ku- rzadko kiedy akurat w miesiącu następującym po tym, w którym upływa te
    rmin, zresztą i tak muszą najpierw ci przypomnieć, uprzedzić itd. Nie ma
    pośpiechu. pa.