PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebuje rady..

  • 1. Data: 2002-01-08 15:03:53
    Temat: Re: Potrzebuje rady..
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Jezeli do konca miesiaca to poczekaj bo nie warto sobie w papierach bruzdzic
    pozucajac pracy z dnia na dzien. Nowy pracodawca moze pomyslec ze z nim tak
    samo mozesz postapic jak ze starym pracodawca.

    CU Janet,

  • 2. Data: 2002-01-08 15:04:27
    Temat: Potrzebuje rady..
    Od: "Peether Z." <p...@p...onet.pl>

    __________________________

  • 3. Data: 2002-01-08 15:44:47
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > samo mozesz postapic jak ze starym pracodawca.

    W jakich papierach? Przy umowie zleceniu nie ma świadectwa pracy. Ale
    faktycznie nie warto się szarpać, chyba, że pracodawca zgodzi się na
    aneks do umowy czy porozumieninie skracające jej okres.

    Przy tak sformułowanej umowie (brak konsekwencji zerwania) pracodawca
    pewnie miał na myśli siebie, ale nosił wilk ...
    Tylko, że faktycznie może to być mały test na lojalność przeprowadzony
    przez nowego pracodawcę. Ja bym starał się postawić sprawę tak, że mam
    zobowiązania wobec starego pracodawcy i chcę się z nich wywiązać. Nowy
    pracodawca jak kocha, to poczeka. Jeżeli pracodawca nie chce poczekać na
    pracownika 3 tygodnie, to coś słabo mu zależy.

    BTW. Warto podpisać jak najwcześniej umowę albo list intencyjny z nowym
    pracodawcą (na pewno zanim zaczniesz wojnę z poprzednim) - żeby
    przypadkiem nie zostać na lodzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz