PracaGrupypl.praca.dyskusje › I co ja mam kurwa zrobic?

  • 51. Data: 2003-04-23 17:11:29
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    news:m2smsa3w31.fsf@pierdol.ninka.net napisal:

    > nie masz sie czym zalamywac - na swojej drodze zycia spotkasz jeszcze
    > nie raz bezczelnych burakow, umiejacych tylko kurwami rzucac i komus
    > ew. przywalic, ja maja jakis problem.
    >
    > im predzej takich rozpoznasz i ograniczysz swoje z nimi kontakty - tym
    > lepiej dla ciebie.

    Sprawy potoczyly sie dzisiaj na szczescie inaczej niz wczoraj - napisze
    o tym za chwilke...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.

  • 52. Data: 2003-04-23 17:20:26
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany mer, w wiadomosci news:b85av8$q6d$2@news.onet.pl napisal:

    > Też się przyglądam tej dyskusji Nino i mam chwilami wrażenie, że ten
    > problem został wymyslony, aby jakieś badania zachowań ludzkich(?)
    > przeprowadzić, bo nie potrafie sobie wyobrazić miejsca pracy, gdzie
    > tolerowane jest przez 5 minut takie postępowanie. Liczne wypowiedzi
    > sugerują jednak, że wiele osób radzi poważnie "nie kablować".

    To nie jest nic wymyslonego - nie chcialoby mi sie nawet czegos takiego
    wymyslac i tyle czasu tracic na odpowiadanie na posty w tym watku.
    Tak bylo a to, czy wierzysz w to, co napisalem to juz od Ciebie zalezy.

    > Podejrzewam, że ci ludzie mają zby wiele wolnego czasu.

    Nie maja. Praca jest od godziny 9:00 do (oficjalnie) 17:00 - w
    rzeczywistosci wychodzi sie dopiero o 19, nawet 20.
    Dodatkowo jedynym wolnym dniem w tygodniu jest sobota.

  • 53. Data: 2003-04-23 17:22:08
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Tomasz Dryjanski, w wiadomosci
    pvt napisal:

    > Stop - to jest najgorszy wariant.
    > Od tego sie zaczyna "spirala mobbingu" czy jak to zwac.
    > Wcale Ci nie przejdzie, tylko bedziesz sie po nocach coraz
    > bardziej zadreczal. A sadzac po reakcji tamtego goscia
    > wcale nie liczylbym na to, ze sie cudownie zmieni.
    > Ot - ciagnij te gre do konca...

    Dzisiaj sie uspokoilo ale o tym za chwilke...

  • 54. Data: 2003-04-23 17:23:32
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    pvt napisal:

    > Jak rozumiem, mimo kilku lat pracy nie zrobil kariery?
    > Zastanow sie nad tym...

    W tej firmie sredni okres zatrudnienia na tym stanowisku wynosi kilka
    miesiecy (czeste zwolnienia za bzdury).

  • 55. Data: 2003-04-23 17:27:05
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany Flyer, w wiadomosci news:b84hn5$f87$1@atlantis.news.tpi.pl
    napisal:

    > Można się wkurzyć, szczególnie jak osoba nie jest "swoja" i denerwuje
    > innych (to już tylko opcja). Zauważ, że w Twoim poście nie ma słowa o
    > próbie dowiedzenia się od innych kolegów co jest grane, ewentualnie
    > próba rozmowy pt. "czy coś ze mna nie tak?". Jak dla mnie sugeruje to
    > wyobcowanie, które nawet bez przyjmowania roli, robi wrażenie
    > "zadzierania nosa"/obcości. Dodatkowo możliwe, że grasz rolę np.
    > kawalarza, świetnego fachowca, wyuczonej nieudolności - to u "swoich"
    > jest wybaczalne, u obcych drażni.

    Na fachowca to ja tam nie wygladam skoro kilka razy dziennie pytam sie
    kogos jak cos zrobic.

    > Polecam dzisiejszą (wtorkową) Gazetę Wyborczą w dodatku Praca.
    >
    > A że gościu ma problem z materializacją swoich uczuć i musi się
    > podkręcić na maksa, żeby mieć odwagę wydać z siebie głos, to inna
    > sprawa.

    Moze dla niego to normalne?

    > A chociaż przeprosiłeś gościa za ten długopis, czy walnąłeś gadkę: "bo
    > nie dostałem"?

    Dlugopisy mial dwa na biurku - wzialem jeden, bez pytania sie i tu byl
    moj blad, z czego zdaje sobie sprawe.
    Moze przywyklem do zwyczajow, ktore panowaly w biurze w firmie, w ktorej
    wczesniej pracowalem (i sie zwolnilem mimo tego, ze oferowali mi ciekawe
    stanowisko - tu byl moj blad....) - bylo duzo dlugopisow i nikt nie
    marudzil, gdy mu sie zabralo jeden z trzech pisakow.

  • 56. Data: 2003-04-23 17:28:13
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany db501, w wiadomosci
    news:QHnpa.3887$Qg2.459210@news20.bellglobal.com napisal:
    > Od kiedy cytowanie jest prawnie zabronione?

    To nie moj cytat :) Ja go tylko powielam.

  • 57. Data: 2003-04-23 17:46:14
    Temat: no i....
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Poszedlem dzisiaj oczywiscie do pracy, nie powiem, zebym nie byl
    zdenerwowany duzo mniej niz wczoraj.
    Wszedlem do pokoju - akurat byl w nim moj kierownik i wszyscy
    "lokatorzy", cisza....
    Usiadlem, kierownik powiedzial do mnie "chodz, powiesz mi co sie stalo".
    Poszlismy do jego pokoju. Opisalem wydarzenie - wezwal przez telefon
    tego czlowieka, ktory na mnie wczoraj sie zdenerwowal. Spytal sie jego
    co sie stalo, powiedzielismy wspolnie o calym wydarzeniu i zostalismy
    poproszeni o podanie sobie reki. Podalismy rece - w pokoju cisza,
    zaczalem sie jego wypytywac o rozne rzeczy, okazalo sie, ze nasi ojcowie
    znaja sie od dawna i przez 20 lat grali w jednym zespole muzycznym. Gosc
    przyniosl mi sporo dlugopisow, wzial tez troche dla siebie. Od razu inna
    atmosfera. W ogole nie bluzgal, normalnie sie odzywal, usmiechal itd....
    gadalismy w miedzyczasie - pierwszy raz (w ogole) podal mi na dowidzenia
    reke.

    ALE

    Poprosilem wczesniej wujka, ktory pracuje w tej firmie juz kilka lat i
    zna wiceprezesa o to, zeby poinformowal go o tym, ze jest jakis konflikt
    w firmie i ktos mi naublizal (bez nazwisk). Wiceprezes powiedzial, ze
    musze sie dostosowac do tych warunkow i zyc normalnie z tymi ludzmi -
    czy mi sie podoba czy nie. Powiedzial tez, ze zastanawia sie czy ze mna
    w ogole podpisac kolejna umowe o prace (!!!!!!!!!!!!!!! - pracuje
    dopiero 1 tydzien + 1 tydzien szkolenia) bo "nie robie tego, co inni mi
    pokazuja, zeby robic na komputerze" oraz "drukowalem dokumenty <wz> na
    duzej drukarce (szybkiej) zamiast na malej".

    NONSENS!!!!!!!!!!!!
    WSZYSTKO robie tak, jak mi kaza. ANI RAZU nie wydrukowalem czegos nie
    tak. To prawda, ze pytam sie czasem jak cos zrobic ale nie lubie
    zapisywac sobie jaki klawisz wcisnac tylko nauczyc sie tego i to
    zrozumiec - opcji w programach jest mnostwo, roznych wydrukow tez i
    wiekszosc z nich sam juz robie bez zadnego wypytywani sie - robie to ze
    zrozumieniem a nie "na glupka" (wcisnij to pozniej tamto...).

    Teraz odnosnie drukarki - sa 2 drukarki - male - prawie kazdy ma i jedna
    duza, gdzie drukowane sa popoludniu dokumenty. Jest szybka - 1 strona w
    jakies 3-4 sekundy. Codziennie musze wydrukowac dokumenty, ktore na
    malej drukarce drukuja sie 25 minut - na duzej 4-5 minut. Jedna osoba
    codziennie zostaje dluzej i drukuje wszystkie glowne papiery na duzej
    drukarce. Drukuja oni sobie rowniez te "mniejsze" papiery, zeby nie
    czekac az sie na malej druknie. Tydzien temu po wydrukowaniu wszystkich
    glownych papierow - puscilem mniejszy, jak to inni robia - ot juz jest
    powod do wywalenia mnie z roboty.

    Nie wiem juz co zrobic... wiceprezesa nigdy nie widzialem u siebie w
    pokoju ani na korytarzu - KTO MU TAKICH GLUPOT NAGADAL???? skad on o tym
    wie? Wyglada na to, ze przeprowadza wywiad wsrod pracownikow i wypytuje
    sie co robie zle. Cyrk - normalnie cyrk.... Chcialem wsparcia a
    dowiedzialem sie, ze moge wyleciec stamtad niedlugo.

  • 58. Data: 2003-04-23 22:32:15
    Temat: Re: no i....
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> writes:

> [...]
    > atmosfera. W ogole nie bluzgal, normalnie sie odzywal, usmiechal itd....
    > gadalismy w miedzyczasie - pierwszy raz (w ogole) podal mi na dowidzenia

    no to przynajmniej masz sensownego kierownika.

> [...]
    > pokazuja, zeby robic na komputerze" oraz "drukowalem dokumenty <wz> na
    > duzej drukarce (szybkiej) zamiast na malej".

    ktos z pracownikow najwyrazniej tez mial swojego wujka, ktory znal sie
    z wiceprezesem...

    takie sprawy lepiej zalatwiac samemu, bez wujkow i krewnych.

    > Nie wiem juz co zrobic... wiceprezesa nigdy nie widzialem u siebie w

    pracuj tak, zeby nikt nie mial sie o co do ciebie przyczepic, po
    prostu.

    jak cie ktos bedzie chcial zwolnic/nieprzedluzyc umowy to zrobi to tak
    czy siak - nic na to nie poradzisz, takie pracodawcy prawo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 59. Data: 2003-04-24 05:03:32
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Neo[EZN] on nie powiedzial "Neo[EZN] gdzie jest moj marker?" tylko "Gdzie
    jest moj marker?" a wiec do ciebie sie nie zwracal. Wiec po jakiego h??? sie
    odzywasz Neo[EZN]?

  • 60. Data: 2003-04-24 06:10:50
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    news:fBHpa.3265$Zj2.633199@news20.bellglobal.com napisal:
    > Neo[EZN] on nie powiedzial "Neo[EZN] gdzie jest moj marker?" tylko
    > "Gdzie jest moj marker?" a wiec do ciebie sie nie zwracal. Wiec po
    > jakiego h??? sie odzywasz Neo[EZN]?

    Potrafie rozroznic czy ktos do mnie mowi czy do kogos innego,