PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie na swiecie jest praca ale nikt nie chce tam jechac ?

  • 1. Data: 2003-04-22 14:09:56
    Temat: Re: Gdzie na swiecie jest praca ale nikt nie chce tam jechac ?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
    news:xPbpa.1642$145.334016@news20.bellglobal.com...
    > Na przyklad na polnocy Kanady jest katastrofalny brak lekarzy. Znacie
    jakies
    > inne miejsca ?

    syberia... ;)

    a z miłych krain... Nowa Zelandia...

  • 2. Data: 2003-04-22 14:12:43
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > syberia... ;)
    >
    > a z miłych krain... Nowa Zelandia...

    Norylsk za kolem podbiegunowym. Jesli jestes akurat specjalista od wydobycia
    niklu i innego badziewia. W zimie temp spada srednio do -50stC ale za to
    latem na okraglo swieci slonce :)

    pzdr

    jacek

  • 3. Data: 2003-04-22 16:54:11
    Od: "db501" <d...@t...net>

  • 4. Data: 2003-04-22 18:27:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    db501 napisał:

    > Na przyklad na polnocy Kanady jest katastrofalny brak lekarzy. Znacie jakies
    > inne miejsca ?

    Za kołem podbiegunowym w Skandynawii.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-04-22 21:05:16
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli jacek <g...@p...onet.pl>)
    rzekł:b83iks$g5q$...@n...onet.pl...

> [...]
    wydobycia
    > niklu i innego badziewia. W zimie temp spada srednio do -50stC ale

    odpada :( Norylsk jest miastem zamknietym.

    Katia

  • 6. Data: 2003-04-22 21:48:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "db501" <d...@t...net> writes:

    > Na przyklad na polnocy Kanady jest katastrofalny brak lekarzy. Znacie jakies
    > inne miejsca ?

    norwegia. ale jakos lekarzom sie tam nie pali do wyjazdu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-04-22 23:35:30
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) db501 napisal(a) Tue, 22 Apr 2003 09:54:11 -0700:
    >Na przyklad na polnocy Kanady jest katastrofalny brak lekarzy. Znacie jakies
    >inne miejsca ?

    Rowniez Polska.
    Poczytaj ogloszenia o POSZUKIWANIU pracownikow.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2003-04-23 11:01:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    db501 wrote:

    > Na przyklad na polnocy Kanady jest katastrofalny brak lekarzy. Znacie
    > jakies inne miejsca ?

    Irak?