PracaGrupypl.praca.dyskusjeHasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje › Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    From: "Macias" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    Date: Wed, 23 Apr 2003 17:50:25 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pg115.gdansk.sdi.tpnet.pl

    Od długiego, długiego czasu zaglądam i czytam posty na tej grupie.
    Muszę przyznać, że czasem aż mi się źle robi, gdy czytam
    desperackie wiadomości od zrezygnowanych brakiem pracy osób...

    ...a często nie są to osoby bez wiedzy, doświadczenia, wykształcenia.

    Więc głowy do góry! Czego nam jeszcze potrzeba? Prawie najważniejszą
    kwestię w rozproszonej firmie mamy z głowy - mianowicie komunikację!
    Czego nam jeszcze trzeba? Resztę potrafimy zorganizować.

    To pomysł zgoła szalony, ale nie bez przyszłości - przedyskutujmy
    go i działajmy! Jest tu tylu ludzi bez pracy. Tylu, którzy umieją
    niejedno zrobić. Jaki to pomysł? Stwórzmy "pseudo-holding" usługowy,
    w którym udziały będą mieć/pracować będą ludzie rekrutowani stąd.
    Działajmy pod jednym szyldem.

    Każdy z nas coś umie - często są to umiejętności potrzebne na różnych
    działkach rynku. Ile razy zdarzyło Wam się odprawiać klienta,
    znajomych, etc. z kwitkiem, bo mieli dla Was zlecenie, w którym nie
    czujecie się najlepiej? Pewnie nie raz. Dlatego nie marnujmy dalej
    takich szans. Nie zrobię tego ja, nie zrobisz Ty, ale zrobi ktoś, kto
    jest z nami w spółce...

    Może to brzmi hurra-optymistycznie, ale zdobądźmy się na tą próbę -
    nakłady (prócz wysiłku) nie muszą być początkowo duże.
    Mi przyświeca przy tworzeniu tego przedsięwzięcia jedna zasada:
    wszyscy (zainteresowani) coś dokładamy, wszyscy mamy udziały.
    Formalności, szczegółowe rozliczenia, analizy, itd. trzeba
    przedyskutować.

    Co jest naszą siłą?
    Że praktycznie bez przeszkód możemy działać na terenie całego kraju
    (na razie nie mówię o ekspansji zagranicę).
    Co jeszcze?
    Że będą ze sobą współpracować ludzie, którzy wspólnie mogą zrobić
    tyle razy więcej, ilu ich będzie.
    Przecież wspólnymi siłami pociągniemy i księgowość, i administrację,
    i logistykę, itd. Myślicie, że się zagalopowałem? Pomysł, owszem,
    świeżo się pojawił (przynajmniej u mnie), może piszę nieco chaotycznie
    (w ciągu liniowym - z głowy na klawiaturę), ale z taką ilością
    niewykorzystanej, kreatywnej i MYŚLĄCEJ siły roboczej możemy wkrótce
    stworzyć dobrze prosperującą firmę.

    Powiedzcie, że się mylę, a na pewno znajdzie się sposób na obalenia
    Waszych argumentów przeciw :)

    Zapraszam do dyskusji. Ja rzuciłem tylko hasło - hasło rozpracujmy
    i działajmy!

    Pozdrawiam!
    Maciek (Maciej Szylke)
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---