PracaGrupypl.praca.dyskusjeHasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje › Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
  • Data: 2003-04-23 17:22:19
    Temat: Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 23 Apr 2003 17:13:00 GMT, Roman Kubik
    <r...@p...com.pl> zakodował:

    >hmmm a ja mam inne _przeczucie_. Ze sprawny dzial handlowy wsparty
    >dobrym marketingime to podstawa.

    Dokładnie - vide M$, który niczego nie stworzył (wszystko
    kupił/przejął/wchłonął)

    >no wlasnie. tylko ja inaczej widze ogoly a inaczej szczegoly :-)

    Właśnie. Bo jak na razie to wygląda na to, że misją firmy ma być
    zapewnienie bytu pracownikom - welcome, to the Utopia ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775