PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: co tak naprawdę znaczy komunikatywna znajomość języka obcego

  • 1. Data: 2010-02-11 10:17:11
    Temat: Re: co tak naprawdę znaczy komunikatywna znajomość języka obcego
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Lut, 01:27, "c00ba" <c...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak dotychczas [nie bez zbytniej przesady, jak sadze] opisujac w cv swoja
    > znajomosc jezyka angielskiego podawalem okreslenie 'komunikatywna'.
    > Wydawalo mi sie bowiem, ze jest to cos posredniego miedzy dobra, a
    > sredniozaawansowana (patrzac po
    tabelihttp://www.stgeorges.co.uk/img/pl/polish_Engli
    sh-language-level-chart...to
> [...]
    > blizsza podstawowej, a juz napewno nie taka, jak sadzilem. Czy zechcialby
    > mnie ktos raz, a porzadnie oswiecic co tak naprawde znaczy komunikatywna
    > znajomosc angielskiego i czy faktycznie odzwierciedla ona taki poziom, jak
    > uprzednio sadzilem. Za wszelka pomoc serdeczne dzieki.
    >
    > --
    > Best Regards,
    > --== cOOba ==--
    >
    > PS. Jesli to temat raczej na grupe xxx.edukacja, anizeli na ta to sorry, ze
    > smiece, ale pytalem o ta kwestie w odniesieniu do cv i stad pytanie akurat

    Komunikatywna to taka znajomosc "potrafie sie dogadac". Wedlug
    anglikow znajomosci sa cztery: native, komunikatywna plus umiejetnosci
    szczegolowe (znajomosc terminow medycznych, technicznych prawniczych),
    komunikatywna i foreign. A w polsce to nie wiadomo. Pisac szkolna
    skala, po angielsku (fluently np.), certyfikatami?