PracaGrupypl.praca.dyskusje › HRK- słabe oferty

  • 11. Data: 2010-05-03 16:30:17
    Temat: Re: HRK- słabe oferty
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vb40t8p7bp2dyt@pavilion.opteris.pl...
    > Izi ;-) Jemu sie po jednym zerze za duzo napisalo ;-D Mi tez oferowali
    > milion pincset sto dziewincet, ale stwierdzilem, ze u mamusi mi zdecydowanie
    > najlepiej... i nadal jestem na bezrobiciu ;-D

    A mi to wygląda na niezbyt groźny przypadek człowieka, który to jakiś czas temu
    utracił być może całkiem niezłą posadę >konsultanta<, nie mógł się z tym
    pogodzić, rzuciło się biedakowi na głowę i wypisuje swoje rojenia na forum.
    Niestety, nie każdy radzi sobie ze stresem, jakim jest utrata pracy.

    j.

  • 12. Data: 2010-05-03 18:15:18
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik jcm napisał:
> [...]
    > rojenia na forum.
    > Niestety, nie każdy radzi sobie ze stresem, jakim jest utrata pracy.

    Nie jest tak jak myślisz. Oferta HRK dotyczyła pracy w centrum finansowo
    księgowym. Ja również pracuję w jednym w takich centrów i w grę
    wchodziła kwestia zmiany pracy i zmiana miejsca zamieszkania. No ale
    niestety za 3000zł brutto więcej i dodatkowa 1 pensja to mogliśmy sobie
    jedynie miło porozmawiać. Wg mnie należy omijać takie firmy szerokim
    łukiem. Zaproponują pare zł więcej i liczą na kadrę managerską:)

  • 13. Data: 2010-05-03 18:28:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrmtmv$14s1$1@adenine.netfront.net jcm <j...@1...pl>
    pisze:

> [...]
    > mógł się z tym pogodzić, rzuciło się biedakowi na głowę i wypisuje
    > swoje rojenia na forum. Niestety, nie każdy radzi sobie ze stresem,
    Niegroźny jest z pewnością, ale żeby zaraz tam <człowiek>...?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-05-03 22:32:11
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 03-05-2010 o 20:15:18 konsultant <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jedynie miło porozmawiać. Wg mnie należy omijać takie firmy szerokim
    > łukiem. Zaproponują pare zł więcej i liczą na kadrę managerską:)

    Zarabiasz niby te 9k i zaproponowali o 1/3 wiecej... To ile wg. Ciebie
    mieli zaproponowac?! 30tys?! Mi byla firma nie chciala dac 200zl podwyzki,
    a Ty rzucasz tu jakies dyrdymaly, jakoby Tobie sie nalezala pensja
    prezesa. Obudz sie - zyjemy w czasach kapitalizmu! Zaczniecie wybrzydzac,
    to zrobia to samo co w dawnych czasach z informatykami - po prostu puszcza
    plote, jakie zarobki, po jakich studiach... i naprodukuja sobie tych
    "konsultantow" tyle, ze bedziecie sapac o robote za 1,5tys ;-)

  • 15. Data: 2010-05-04 05:49:06
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    >W wiadomości news:hrkjtj$hbh$1@inews.gazeta.pl konsultant
    > <k...@g...pl> pisze:
    >

    > Takie czasy i taki kraj.

    Myślę że nie ma co reagować. On to pisze już któryś tam raz i to w przeciągu
    chyba 2 lat. Troll i tyle.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2010-05-04 14:10:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrobuk$ud9$1@node1.news.atman.pl Jackare
    <j...@i...pl> pisze:

    > Myślę że nie ma co reagować. On to pisze już któryś tam raz i to w
    > przeciągu chyba 2 lat. Troll i tyle.
    A bo mnie denerwuje... ludzie ze starego portfela leków droższych nie
    wykupują, a tu q**a taki...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-05-04 15:22:03
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > W wiadomości news:hrobuk$ud9$1@node1.news.atman.pl Jackare
    > A bo mnie denerwuje... ludzie ze starego portfela leków droższych nie
    > wykupują, a tu q**a taki...

    A może on jeden z tych, co to go już na drogie i skuteczne leki nie stać od 2
    lat...

  • 18. Data: 2010-05-04 15:43:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrpe32$1d7r$1@adenine.netfront.net jcm <j...@1...pl>
    pisze:

    > A może on jeden z tych, co to go już na drogie i skuteczne leki nie stać
    > od 2 lat...
    Pewnie.
    Ma 75 lat, arteriosklerozę, wieńcówkę, reumatyzm, zaćmę, jaskrę, prostatę
    wielkości arbuza i czeka na operację stawu biodrowego, którą mu zrobią za 16
    lat.
    Naiwniak.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-05-04 16:26:56
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    > A bo mnie denerwuje... ludzie ze starego portfela leków droższych nie
    > wykupują, a tu q**a taki...

    jesteś niedorozwinięty czy to sarkazm ?

  • 20. Data: 2010-05-04 16:30:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>