PracaGrupypl.praca.dyskusje › Godziny pracy programisty

  • 31. Data: 2006-01-06 15:53:36
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    mbn napisał(a):

    > znaczy sekretarka nie mogla w firmie zmienic kozakow na pantofle???? czy
    > chodzi o to ze laziliscie w typowo domowych ciapach?

    Pewnie sekretariat obsługiwał tez prezesa i jego gości, piekny widok:
    powazny klient biznesowy widzi, jak sekretarka prezesa smiga w pracy w
    bamboszach...

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 32. Data: 2006-01-06 15:59:58
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > znaczy sekretarka nie mogla w firmie zmienic kozakow na pantofle???? czy
    > chodzi o to ze laziliscie w typowo domowych ciapach?

    W typowo domowych kapciach. Ale nikt nie chodzil w rozdeptanych,
    przetartych, brudnych itp. Sekretarki natomiast chodzily w ubraniach
    reprezentacyjnych :-) tzn. tak jak powinny sekretarki, i w pantoflach, ale
    nie w kapciach !!! Troche by to dziwnie wygladalo :-)

    Pozdrr... Reksio

  • 33. Data: 2006-01-06 18:18:31
    Od: "pkorbut" <p...@i...pl>

    > Głupota, widzisz w algorytmach coś trudnego? Że niby w grafach jest coś tak
    > potwornie trudnego? Czy może w drzewach binarnych? a może samouczące się
    > sieci neuronowe sprawiają Ci taką trudność? Dobry programista od 13 roku
    > życia spędza ogromną część dnia przed komputerem i to czy pracuje 9-17 czy
    > 17-01 czy 01-09 nie sprawia mu różnicy, wystarczy ustawić sobie zegar
    > biologiczny na odpowiednie godziny i już! Pozatym tak jak napisałem, spokój
    > to mam w pracy, a reksia jeszcze poczytam.

    niezły bełkot ;)))

    pk

  • 34. Data: 2006-01-06 19:28:36
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    niejako odniosłem wrażenie że algorytmikę widzisz jako osobny byt, a nie
    środek, któryś wstępny etap programowania..
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 35. Data: 2006-01-06 22:58:55
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2006-01-06, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > Głupota, widzisz w algorytmach coś trudnego?

    ROTFL :-D Jeśli czyta to ktoś z MIMUW, to niech przekaże wiadomej
    ekipie :-)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 36. Data: 2006-01-07 10:21:01
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    HERAKLES <h...@b...pl> wrote in

    > A wiesz co to analityk, może się mylę, ale dla mnie to osoba rozpoznająca
    > potrzeby i pisząca specyfikacje, nie miałem nigdy do czynienia z tym
    > pierwszym w zasadzie zajmuje się jednym i drugim.

    hmm; a czy to nie brzmi wlasnie jak zakresy obowiazkow na stanowiskach
    "programista" i "asystent"?? asystent - czyli "koder": praca mechaniczna
    polegajaca na przenoszeniu idei w kod danego jezyka programowania;
    programista - praca tworcza polegajaca na wymyslaniu specyfikacji;

    adas;

  • 37. Data: 2006-01-07 18:01:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Jan 2006 16:53:36 +0100, czarny <m...@f...art.lp> wklepał(-a):

    >Pewnie sekretariat obsługiwał tez prezesa i jego gości, piekny widok:
    >powazny klient biznesowy widzi, jak sekretarka prezesa smiga w pracy w
    >bamboszach...

    http://www.mds.milosnicy.pl/images/kapcie%20losie%20
    z%20gory.jpg

    Wyobraźcie sobie sekretarkę w takich kapciach. :-)

  • 38. Data: 2006-01-07 18:46:12
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > http://www.mds.milosnicy.pl/images/kapcie%20losie%20
    z%20gory.jpg

    > Wyobraźcie sobie sekretarkę w takich kapciach. :-)

    Wlasnie w takich chodzily !! Tylko ze tamte mialy wysokie obcasy :-) A do
    tego czarna spodniczka mini i rajstopy z duzymi oczkami...... :-)

    :-)
    Reksio

  • 39. Data: 2006-01-07 22:22:38
    Od: "noone" <n...@n...com>

    > za bledy. Byli tez wdrozeniowcy ktorzy zajmowali sie tez pozyskiwaniem
    > klientow i prezentacjami.

    Wdrozeniowiec wykonywal robote za przedstawicieli handlowych ? Ciekawe...

    noone

  • 40. Data: 2006-01-07 22:36:11
    Od: "tomasz sobkowiak" <s...@N...gazeta.pl>

    noone <n...@n...com> napisał(a):

    > Wdrozeniowiec wykonywal robote za przedstawicieli handlowych ? Ciekawe...
    >
    > noone

    No niestety ale dzieje sie tak w jednej z najwiekszych polskich firm branzy
    IT. Smutne...ale prawdziwe.