PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/4 etatu + 3/4 umowa zlecenie

  • 1. Data: 2006-01-05 09:02:56
    Temat: 1/4 etatu + 3/4 umowa zlecenie
    Od: "Bartek M." <bartm@*S-P-A-M*epf.pl>

    Witajcie,

    Chodzi o to , ze moja dziewczyna pracuje w sądzie na 1/4 umowa o prace a 3/4
    to umowa zlecenie. Czy takie cos liczy sie w ogole do emerytury? Bo juz 2
    rok leci...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-05 16:53:28
    Temat: Re: 1/4 etatu + 3/4 umowa zlecenie
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Bartek M. napisał(a):
> [...]
    > to umowa zlecenie. Czy takie cos liczy sie w ogole do emerytury? Bo juz 2

    W sądzie?
    Ja pierdykam. Co się z tym krajem dzieje.
    I jak oni niby liczą 3/4 umowy zlecenia? Wykonuje 3/4 zlecenia?
    Umowa zlecenie nie liczy się do stażu pracy bo to nie praca. Może płacą
    składki na emerytalne.