PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad pracy - staz

  • 1. Data: 2006-01-05 11:50:39
    Temat: Urzad pracy - staz
    Od: pandura <g...@g...pl>

    Jestem absolwentem szkoły wyzszej i chce ubiegac sie o staz z urzedu
    pracy. Jednak może to troche potrwać. Ostatnio dostałem propozycje
    pracy (umowa o dzieło) która ma potrwać 3 miesiace . Moje pytanie:
    czy po tych 3 miesiacach moge ubiegac się o staz z urzedu pracy
    (chodzi o pieniądze).

    dziekuje

  • 2. Data: 2006-01-05 13:36:26
    Temat: Re: Urzad pracy - staz
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Użytkownik "pandura" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy (umowa o dzieło) która ma potrwać 3 miesiace . Moje pytanie:
    > czy po tych 3 miesiacach moge ubiegac się o staz z urzedu pracy

    Staż można odbyć tylko wtedy, jeżeli nigdy wcześniej się nie pracowało.
    Czyli jak teraz podpiszesz umowę to zapomnij o stażu.

  • 3. Data: 2006-01-05 13:52:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu termIT porozsypywal nastepujace haczki:
    > Staż można odbyć tylko wtedy, jeżeli nigdy wcześniej się nie pracowało.
    > Czyli jak teraz podpiszesz umowę to zapomnij o stażu.
    Drobna uwaga - umowa o dzielo nie jest praca (nie ma stosunku pracy).
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-05 14:02:31
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 14:36:26 +0100, termIT napisał(a):

    > Staż można odbyć tylko wtedy, jeżeli nigdy wcześniej się nie pracowało.
    > Czyli jak teraz podpiszesz umowę to zapomnij o stażu.

    Bzdura.
    Przepisy się zmieniły od 1 listopada 2005.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 5. Data: 2006-01-06 07:55:58
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 15:02:31 +0100, Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > Bzdura.
    > Przepisy się zmieniły od 1 listopada 2005.

    Ooops. Sorki. Nie od 1 listopada, tylko od 5 grudnia 2005 - wtedy weszło w
    życie nowe rozporządzenie odnośnie organizowania staży.

    3mcie się.