PracaGrupypl.praca.dyskusje › Geant - warto ?

  • 1. Data: 2004-12-13 18:23:25
    Temat: Geant - warto ?
    Od: "JackEK" <s...@p...esp>

    Otwieraja nowy market w moim miescie i w GW jest oferta dla kandydatow na
    kierownikow dzialow. Moje pytanie - jaka atmosfera pracy jest w tym
    markecie, czy nie trzeba pracowac po 16 h bez zaplacenia nadgodzin, tak jak
    w ........wiadomo, na jakie zarobki mozna liczyc. Interesuje mnie ogolnie
    wszystko co mozna napisac na temat pracy w tej firmie.

    To samo interesuje mnie rowniez w przypadku MM.

    Sek w tym ze mam super prace, tyle ze slabo placa - mam 900 zl na reke.
    Dlatego nie wiem czy warto tam pisac. Z jednej strony chce wiecej zarabiac
    (nie po to w koncu studiowalem, zeby zarabiac 1300 brutto), a z drugiej nie
    chce trafic z deszczu pod rynne. Dodam ze obecna praca nie jest raczej
    rozwojowa - wprost przeciwnie - zatrudnilem sie w tej firmie tylko po to
    zeby przetrzymac trudny okres, ale okazlo sie ze poza zarobkami jest super,
    tyle ze raczej cofam sie w niej niz posuwac do przodu (jestem sprzedawca w
    sklepie z mat. budowlanymi - nie hipermarket)

    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
    [Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]

  • 2. Data: 2004-12-13 22:30:07
    Temat: Re: Geant - warto ?
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    A jestes pewny, ze na kierownikow dzialow, a nie na zastepcow? Bo to drugie
    to zwyczajny robotnik, tyle ze z wieksza troche kasa (okolo 1600 brutto w
    Warszawie). Na pewno mozesz liczyc na prace po godzinach i wtedy, kiedy
    bedziesz potrzebny.

  • 3. Data: 2004-12-14 10:20:44
    Od: "Marcin W" <L...@i...pl>

    Użytkownik "JackEK" <s...@p...esp> napisał w wiadomości
    > Otwieraja nowy market w moim miescie i w GW jest oferta dla kandydatow na
    > kierownikow dzialow. Moje pytanie - jaka atmosfera pracy jest w tym

    Wszystko zalezy od _bezposrednich_ przelozonych. Jak kadra kierownicza jest
    w porzadku, to nie ma zlej atmosfery. Jak trafiaja sie ch...je, to niestety
    najczesciej pojawiaja sie mazenia o zmianie miejsca pracy.

  • 4. Data: 2004-12-15 01:14:52
    Od: Rysław <k...@k...kom.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 19:23:25 +0100, JackEK <s...@p...esp> napisał:

> [...]
    > tyle ze raczej cofam sie w niej niz posuwac do przodu (jestem sprzedawca w
    > sklepie z mat. budowlanymi - nie hipermarket)

    Nie polecam i nigdy nie polecę nikomu pracy w tej firmie. Pracowałem tam 10 miesięcy
    jako pracownik biura. Praca po 10-12 godzin, pół etatu, zero wynagrodzenia za
    nadgodziny, odbiór godzin prawie niemożliwy, awans możliwy tylko w dwóch wariantach:
    1. awans na stanowisko zbliżone do kierowniczego (asystent) - do tego trzeba być
    takim lub "większym" ch...em niż twój przełożony; 2. awans na jakiekolwiek
    stanowisko - jeśli masz kontakty (oczywiście jak wszędzie).
    Wspomnę jeszcze tylko, że to nie był któryś z marketów, tylko magazyn centralny,
    jednak sytuacja wcale nie jest inna w marketach.

    Według mnie masz szansę znaleźć się pod rynną. Oni tam ludzi przeżuwają i wypluwają,
    a jeśli nie wyplują to na pewno się tam nie rozwiniesz.

    Pozdrawiam
    Rysław