PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla studenta w Anglii bądź USA

  • 1. Data: 2004-12-13 20:44:11
    Temat: Praca dla studenta w Anglii bądź USA
    Od: "bartto" <m...@o...pl>

    Cześć chciałbym w tym roku wyjechać gdzieś w okresie wakacyjnym do pracy.
    Oczywiście najbardziej interesujące kierunki do USA i Anglia. Jednak, gdy tak
    szukam po internecie i w gazetach, to przekonuje się, że wszystkim tym zajmują
    się tak na prawde ze 2,3 firmy, które pobierają olbrzymie sumy jak dla mnie na
    wstęp, np. work & travel chce 700zł + 525$, a trzeba dodać, że w tej cenie nie
    ma wliczonego biletu lotniczego,wyżywienia,zakwaterowania oraz załatwionego
    pracodawcy(kosztuje to dodatkowe 100$). Gdy się dalej przeczyta ich program to
    wychodzi, że zarobki wcale nie są takie cudowne i nie wiem, czy jeżeli byśmy
    pracowali w jednej pracy wogóle nam się zwróci ten wyjazd. Podobnie jest z
    innymi firmami. Powiedzcie, czy jest wogóle szansa wyjechać za granice na
    jakiś kożystnych warunkach, gdzie na wstęp nie trzeba łożyć niesamowitej kasy
    i mieć jakąś gwarancje na prace?? Wyjazd w ciemno odpada, bo raczej ni mógłbym
    pozwolić sobie na stratę gotówki, znajomości w Angli i USA też nie mam, cóż
    można więc zrobić doradźcie coś

  • 2. Data: 2004-12-13 23:05:18
    Temat: Re: Praca dla studenta w Anglii bądź USA
    Od: "K.Dudek" <J...@g...pl>

    Witam!

    Jesli znasz jezyk na poziome co najmniej sredniozaawansowanym, to smigaj do
    Anglii. I nie waż się płacić żadnej firmie , za pośrednictwo - strata
    pieniędzy.
    Trochę operatywności, znajomość języka i maly zapas gotówki na sam początek
    w zupełności wystarczy!

    Pracy w Anglii jest dużo, tylko trzeba unikać Londynu - choć i tam dla
    przebojowych coś się znajdzie.
    wiem, bo sam bylem :)

    Pozdrawiam
    Dudi

    P.S. Przed wyjazdem radzę się zabrać za studia po inaczej nici z
    "kożystnych" warunków :)

    P.S.2 Co do USA. Obecny kurs dolara nie sprzyja wyjazdom za ocean- ale kto
    wie co będzie za rok :)