PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?

  • 1. Data: 2004-09-10 09:18:40
    Temat: Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?
    Od: "P." <p...@o...pl>

    Witam Wszystkich Forumowiczów!
    Bezskutecznie szukam pracy na terenie Łodzi.
    Zostawiłam miriady aplikacji, byłam na kilkudziesięciu rozmowach i
    okazało się, że Wszyscy Pracodawcy szukają akwizytorów...
    Mam wykształcenie wyższe magisterskie (polonistyka), znam język angielski
    w stopniu komunikatywnym, potrafię obsługiwać komputer (Word, Excel, Internet,
    Outlook Express, Corel Draw, Corel Printhouse; ukończyłam kurs AutoCada).
    Po przeszkoleniu jestem w stanie podjąć pracę asystentki, recepcjonistki,
    sekretarki itp.
    Pytam więc ponownie: gdzie w Łodzi są rzetelni pracodawcy, którzy szukają
    sumiennych pracowników?
    Mam wrażenie, że bieżące oferty pracy to zalew MLM... i innych
    pseudomarketingowych propozycji...
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-09-10 12:37:41
    Temat: Re: Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?
    Od: Sender Bell <"senderbell[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia 10 Sep 2004 11:18:40 +0200, P. napisał(a):

> [...]
    > Po przeszkoleniu jestem w stanie podjąć pracę asystentki, recepcjonistki,

    Wszystkie stanowiska typu sekretarka, asystentka, sekretarka
    asystentki oraz inne nie wymagające specjalnych kwalifikacji są już
    dawno zajęte przez córki, ciotki, koleżanki pasierbice itp.

    A jak wiadomo wyprodukować jest łatwo, sprzedać już trochę trudniej..
    i dlatego wszyscy poszukują sprzedawców w jakiejkolwiek formie.

    Proponuję rychłe oddalenie się z miasta Łodzi w celu poszukiwania
    pracy.
    Np. w takich Katowicach jest multum pracy biurowej oraz innej tak
    zwanej 'normalnej'. Wystarczy otworzyć zwykłą codzienną gazetę by
    przetrzeć oczy ze zdumienia..
    - gdzie szwaczki ?!
    - gdzie krojczy ?!
    - gdzie dziewczyny !?

    Sender Bell

  • 3. Data: 2004-09-10 13:00:32
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    > Proponuję rychłe oddalenie się z miasta Łodzi w celu poszukiwania
    > pracy.
    > Np. w takich Katowicach

    Kiedyś byłem w Łodzi i tam zdaje się dużo ludzi mieszka, a pracuje w
    Warszawie. Przede mną pani kupowała "bilet miesięczny do Warszawy".

    pzdr,
    saper

  • 4. Data: 2004-09-10 13:33:59
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "P." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > okazało się, że Wszyscy Pracodawcy szukają akwizytorów...

    Na pewno wszyscy? Sprawdz poniżej

    http://tinylink.com/?wYVpqBbsNe

    vertret

  • 5. Data: 2004-09-10 21:34:28
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Użytkownik "P."
    > Zostawiłam miriady aplikacji, byłam na kilkudziesięciu rozmowach i
    > Mam wykształcenie wyższe magisterskie (polonistyka),

    ??? nie chce byc wredny, ale nie wiem ile to "MIRIADY", zwłaszcza jesli
    pisze to mgr polonistyki...(żałosne)

    Moze nie masz odzewu bo pełno błędów ort. zawiera Twoje "dossier"?? Radze
    zweryfikować.

    PS: zazwyczaj miałem średnie oceny z polskiego, ale, Pani mgr, raczej
    powinna Pani napisać "MILIARDY aplikacji".

    Jeżeli taki z Pani polonista jak ze mnie kosmita, to nie wróżę szybkiego
    znalezienia pracy....

    Dziwie sie tylko jak sie Pani obroniła...

  • 6. Data: 2004-09-10 21:54:54
    Od: Mateusz Wójcik <d...@b...at.poczta.dot.onet.dot.pl>

    Harry napisał(a):

> [...]

    > znalezienia pracy....
    >
    > Dziwie sie tylko jak sie Pani obroniła...

    Widać, skąd te średnie oceny. A więc jaki z Ciebie kosmita? ;)

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/f1431c897fcf
    5984c12565db0054dd1d.php

    --
    Matt

  • 7. Data: 2004-09-11 09:32:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 10 Sep 2004 23:34:28 +0200, "Harry" <H...@o...pl>
    wrote:

    >??? nie chce byc wredny, ale nie wiem ile to "MIRIADY",
    to sie dowiedz:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=miriady
    &lr=

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-09-11 14:48:44
    Od: Andrzej <a...@d...nikad>

    Tomasz Sapalski wrote:

    > Kiedyś byłem w Łodzi i tam zdaje się dużo ludzi mieszka, a pracuje w
    > Warszawie. Przede mną pani kupowała "bilet miesięczny do Warszawy".

    Ejj, coś kręcisz.. Nie była to czasem "migawka do Warszawy"? ;-)

    --
    Andrzej

  • 9. Data: 2004-09-11 18:12:56
    Od: Sender Bell <"senderbell[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 23:54:54 +0200, Mateusz Wójcik napisał(a):

> [...]
    >pisze to mgr polonistyki...(żałosne)

    > Widać, skąd te średnie oceny. A więc jaki z Ciebie kosmita? ;)

    ROTFL, to się do fun.from.hell.pl nadaje :D

    Sender Bell

  • 10. Data: 2004-09-12 08:19:20
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > Ejj, coś kręcisz.. Nie była to czasem "migawka do Warszawy"? ;-)

    Nieznaszsie. ;) Migawki są na komunikację miejską. Warszawa - mimo
    zdobycia silnego przyczółka tamże - nadal nie jest dzielnicą Łodzi (z
    tego co mi wiadomo), więc póki co bilety PKP do Wa-wki nadal są miesięczne.

    pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpoczta&onet