PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki administratora Debiana

  • 1. Data: 2004-09-10 06:04:10
    Temat: Zarobki administratora Debiana
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Czy orientuje się ktoś ile krzyknąć za administrowanie Debianem, na
    którym stoją:
    Apache webserver, Tomcat+Cocoon, ssh, iptables. Nie ma routingu, ani
    żadnych serwerów dhcp, dns ...
    Praca w Warszawie. Interesuje mnie wysokość stawki miesięcznej - coś jak
    abonament.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-09-10 08:21:31
    Temat: Re: Zarobki administratora Debiana
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Wojtek zapodał(a):
    > Czy orientuje się kto? ile krzykn?ć za administrowanie Debianem, na
    > którym stoj?:
    > Apache webserver, Tomcat+Cocoon, ssh, iptables. Nie ma routingu, ani
    > żadnych serwerów dhcp, dns ...
    > Praca w Warszawie. Interesuje mnie wysoko?ć stawki miesięcznej - co? jak
    > abonament.

    na czym polega taka adminsitracja? Sam serwer raz postawiony
    pracuje non-stop i nawet automat może robić apt-get update;apt-get upgrade ;)

    Co masz tam robić?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-09-10 16:35:55
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:chro77$soq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na czym polega taka adminsitracja? Sam serwer raz postawiony
    > pracuje non-stop i nawet automat może robić apt-get update;apt-get
    upgrade ;)

    > Co masz tam robić?

    Pilnować żeby się nie sypnął i reagować na awarie. No i robić apt-get ;)
    Ile za coś takiego się bierze?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-09-10 19:49:52
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Wojtek wrote:

    > upgrade ;)

    > Pilnować żeby się nie sypnął i reagować na awarie. No i robić apt-get ;)
    > Ile za coś takiego się bierze?

    100 zł ? A przy drugiej awarii jeszcze 50 :P

    Poważnie ktoś chce płacić za robienie apt-geta ? Bierz ile da.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919