PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o pensje - 50% kosztow uzyskania

  • 1. Data: 2004-09-10 09:20:50
    Temat: pytanie o pensje - 50% kosztow uzyskania
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Pracodawca podpisal zemna umowe o 50% kosztach uzyskania i zastanwiam sie
    ile bede mial wiecej pieniazkow anzieli mam do tej pory.
    Czy ktos wie jak to sie liczy ??
    Obecnie mam 5000brutto ( to jest 3300 netto ).

    Jak przeliczyc ile bede mial kiedy beda liczone 50% kosztow uzyskania ??
    Czy ktos zna wzor ??

    Piotrek,

  • 2. Data: 2004-09-10 09:40:16
    Temat: Re: pytanie o pensje - 50% kosztow uzyskania
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ile bede mial wiecej pieniazkow anzieli mam do tej pory.
    > Czy ktos wie jak to sie liczy ??
    > Obecnie mam 5000brutto ( to jest 3300 netto ).

    jesli jest to umowa o dzielo to dostaniesz ok. 4500 netto.

    m.

  • 3. Data: 2004-09-10 09:54:37
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > jesli jest to umowa o dzielo to dostaniesz ok. 4500 netto.

    Mam podpisana umowe o prace z takim zapisem ze 90% pracy jest wykonywana
    jako praca tworcza i z tego bedzie liczone 50% kosztow uzyskania.

  • 4. Data: 2004-09-10 15:32:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Piotrek] - 2004-09-10 11:20:

    > Pracodawca podpisal zemna umowe o 50% kosztach uzyskania i zastanwiam sie
    > ile bede mial wiecej pieniazkow anzieli mam do tej pory.

    Będziesz miał netto 3683.08 przy zwykłych KU, uldze i pełnym zusie.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-09-10 21:02:19
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    > Mam podpisana umowe o prace z takim zapisem ze 90% pracy jest wykonywana
    > jako praca tworcza i z tego bedzie liczone 50% kosztow uzyskania.

    Z tego co pamiętam wprowadzono limity zarobków przy umowie o dzieło.
    Maciek