PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?

  • 11. Data: 2004-09-12 08:57:13
    Temat: Re: Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?
    Od: Andrzej <a...@d...nikad>

    Zbyszek Tuźnik wrote:

    > Nieznaszsie. ;) Migawki są na komunikację miejską.

    A guzik! Na podmiejska tez.

    > Warszawa - mimo
    > zdobycia silnego przyczółka tamże - nadal nie jest dzielnicą Łodzi (z
    > tego co mi wiadomo), więc póki co bilety PKP do Wa-wki nadal są
    > miesięczne.

    Przeciez ta linia to taki tramwaj dalekobiezny. ;-)

    --
    Andrzej

  • 12. Data: 2004-09-12 13:06:40
    Od: p...@o...pl

    To głupi cymbale weź słownik i sprawdź, co oznacza słowo, którego nie rozumiesz!
    Nie proszę o radę osób, które widziały w swoim życiu tylko okładkę słownika.
    Żałosny jest Twój brak elokwencji i nieznajomość wyrazów.
    Pewnie raz kolejny w życiu się ośmieszyłeś...
    Żal mi Cię chłopczyku!