PracaGrupypl.praca.dyskusje › mały tescik

  • 1. Data: 2004-09-09 22:31:27
    Temat: mały tescik
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam;
    Na tej grupie po raz pierwszy wiec witam wszystkich;

    Mała prośba o ustosunkowanie się do niżej opisanego stanowiska pracy:

    "jesteś pracownikiem marketu, stoisz za kasą i pakujesz zakupy klientom.
    Określ swoją pracę jednym zdaniem"

    Takie właśnie pytanie dostałem na rozmowie rekrutacyjnej 2 lata temu a
    pracę dostałem. Teraz stanąłem przed trudnym (nawet nie wiedziałem jak
    trudnym) zadaniem rekrutacji nowego pracownika i jestem ciekawy Waszych
    odpowiedzi... Z oczywistycgh względów nie podaje narazie swojej i chyba
    pożądanej odpowiedzi :)

    Z góry dzięki, Danny

  • 2. Data: 2004-09-09 22:51:49
    Temat: Re: mały tescik
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    In news:chqljp$j04$1@inews.gazeta.pl,
    danny__p <d...@n...poczta.onet.pl> typed:

    > "jesteś pracownikiem marketu, stoisz za kasą i pakujesz zakupy
    > klientom. Określ swoją pracę jednym zdaniem"

    Specjalista d/s. obsługi klienta ;-)
    --
    Szymon

  • 3. Data: 2004-09-09 22:55:26
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2004 00:51:49 +0200, Szymon
    <s...@N...onet.pl> napisał:

> [...]

    Kontroler ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-09-09 23:01:40
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Specjalista d/s. obsługi klienta ;-)

    heh
    Nie chodzi o określenie nazwy stanowiska tylko wyrażenie opini o swojej
    pracy

    danny

  • 5. Data: 2004-09-10 05:35:25
    Od: "Tomek" <s...@v...pl>

    ekscytujące podglądactwo

  • 6. Data: 2004-09-10 08:05:00
    Temat: Re: maly tescik
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/10/2004 12:31 AM, danny__p wrote:

> [...]
    > Określ swoją pracę jednym zdaniem"
    >
    > Takie właśnie pytanie dostałem na rozmowie rekrutacyjnej 2 lata temu a

    To zależy, na jakie stanowisko się kandyduje.

    Ten, kto będzie to robił odpowiada mniej więcej tak:
    - no, k... ale o co chodzi? Wkładam do toreb towar i przyjmuje zapłatę -
    wszystko zgodnie z instrukcją, jak mnie uczono?

    Natomiast kandydat na szefa sieci:
    - wysokokwalifikowany pracownik aktywnie wspiera sprzedaż na jej
    końcowym odcinku i realizuje swój życiowy target.

    PZdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-09-10 11:36:39
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> writes:

    > - wysokokwalifikowany pracownik aktywnie wspiera sprzedaż na jej
    > końcowym odcinku i realizuje swój życiowy target.

    ROTFL

    --
    I live in the land of imagination

  • 8. Data: 2004-09-10 18:39:55
    Od: "Andrzej Jaromin" <a...@z...adres.pl>

> [...]
    >
    > Mała prośba o ustosunkowanie się do niżej opisanego stanowiska pracy:
    >

    > "jesteś pracownikiem marketu, stoisz za kasą i pakujesz zakupy klientom.

    Odp: "Jestem pracownikiem marketu, stoję za kasą i pakuję zakupy klientom"
    :-).

    Andy

  • 9. Data: 2004-09-10 19:46:38
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    danny__p wrote:

    > heh
    > Nie chodzi o określenie nazwy stanowiska tylko wyrażenie opini o swojej
    > pracy

    Jednym zdaniem ? Proszę:
    Pracuję przy kasie w markecie i pakuję zakupy.
    Może być ? :)

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 10. Data: 2004-09-10 21:43:24
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Praca mało rozwojowa i nieciekawa, aczkolwiek ważna z punktu widzenia
    ułatwienia klientowi finalizacji procesu zakupu i realizowania przyjaznej
    polityki obsługi klienta w markecie ;-)

    Can be?
    If yes, I'd like a beer :)))