PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzeźnicy - W Brytania

  • 1. Data: 2004-09-10 07:19:47
    Temat: Rzeźnicy - W Brytania
    Od: "jara" <t...@o...pl>

    potrzebuje 30 rzeźników do pracy w Anglii, rozbieranie tusz
    praca przy taśmie 8 godz dziennie 5 dni w tyg
    mozna brac nadgodziny aby dorobić
    praca legal
    nie pobieram żadnych pieniędzy za załatwienie
    190 funciaków tygodniowo już po opłaceniu podatku { kwatera 40 funtów tyg ,
    wyżywienie 20 funtów kosztuje}
    130 funtów tyg zostaje na czysto do wysyłki do domu :)
    czyli obliczyłem od 3400zł \ mies {dla żony} wzwyż zaleznie od chęci { w Polsce po
    oplaceniu podatku, kwatery
    i wyżywienia podejrzewam ze nic nie zostaje }

    angielski niekonieczny choc dobrze cos umiec chocby dla siebie dla ulatwienia
    zycia

    doświadczenie w zawodzie musi być bo i tak wyjdzie przy taśmie ze wolno rusza nożem
    :) { rozbieranie,
    porcjowanie}

    praca na czas nieokreślony, już od przyszłego tygodnia { mile widziane referencje,
    czy dokument
    stwierdzajacy praktyke w zawodzie}

    JS

    tel 693426700

  • 2. Data: 2004-09-10 19:24:51
    Temat: Re: Rzeźnicy - W Brytania
    Od: Kaz59 <K...@w...pl>

    fajnie ,ale czy jesteś bezpośrednim pracodawcą ? czy tylko znajomym
    pracodawcy ? temat mnie interesuje ale pod warunkiem tej pierwszej opcji
    ...bezpośredni pracodawca...
    ps.w UK juz byłem i wróciłem zawiedziony .

  • 3. Data: 2004-09-12 17:52:28
    Od: "jara" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kaz59" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ...bezpośredni pracodawca...
    > ps.w UK juz byłem i wróciłem zawiedziony .

    żartujesz sobie ....bezposredni pracodawca .... jego to nie interesuje
    ....tylko twoja praca na miejscu

    od werbowania jest kto inny ...akurat w tym przypadu mój kuzyn jest legalnym
    posrednikiem ......

    ma za zwerbowanie np Ciebie -gdy sie nadajesz- powiedzmy 100 F
    gdy sie nie nadajesz to nic :)

    nikt Ci złotych gór nie obiecuje tylko warunki jakie przedstawiłem powyzej...
    praca jest od poniedziałku !!! nie placisz nic za posrednictwo ...

    JS