PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Gdzie w Krakowie] firmy IT

  • 1. Data: 2005-06-24 13:45:29
    Temat: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Witam,
    Planuje zmienic prace na bardziej zwiazana z technologiami IT
    czy ktos moglby mi podac jakies nazwy firm, ktore przyjmuja
    niedoswiadczonych pracownikow?
    Z pensja nie nizsza niz 1200 netto? (bo to chyba minimum, czy sie myle?)

    Mateusz

  • 2. Data: 2005-06-24 13:47:34
    Temat: Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Aha,
    nie zaznaczylem, ze najfajniejsze bylo by stanowisko programisty bez
    doswiadczenia (C, Java, inne).
    Wogole cos takiego idzie znalezc?
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-06-24 13:50:50
    Od: m...@i...pl

> [...]
    > niedoswiadczonych pracownikow?
    > Z pensja nie nizsza niz 1200 netto? (bo to chyba minimum, czy sie myle?)

    1200 netto to nie minimum... a wszystko zalezy to od tego co umiesz...

    przede wszystkim okres swoje umiejetnosci i szukaj w tej dzialce co zamierzasz
    sie w najblizszym razie specjalizowac

  • 4. Data: 2005-06-24 13:55:42
    Od: m...@i...pl

    > Aha,
    > nie zaznaczylem, ze najfajniejsze bylo by stanowisko programisty bez
    > doswiadczenia (C, Java, inne).
    > Wogole cos takiego idzie znalezc?
    > Mateusz

    hmm a jak dlugo programujesz
    1) c
    2) Java

    masz jakies projekty (ukonczone), ktorymi mozesz sie pochwalic?

    programisty bez doswiadczenia... oj bedzie trudno... musisz miec cokolwiek
    napisane!! lub wykazac ze naprawde znasz wybrana technologie...

  • 5. Data: 2005-06-24 14:33:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Sprobuj w Motoroli... wiem ze jeszcze rok temu przyjmowali chetnie
    absolwentow bez doswiadczenia. Wymagania - c/c++. Placa tez spelnia Twoj
    pulap.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-06-24 16:48:20
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > 1200 netto to nie minimum... a wszystko zalezy to od tego co umiesz...

    To ile to jest minimum?

    > przede wszystkim okres swoje umiejetnosci i szukaj w tej dzialce co
    > zamierzasz
    > sie w najblizszym razie specjalizowac

    no tak, ale chcialbym sie dowiedziec jakie wogole sa mozliwosci, to znaczy
    jakie firmy przyjmuja niedoswiadczonych pracownikow?

    Mateusz

  • 7. Data: 2005-06-24 16:59:28
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > masz jakies projekty (ukonczone), ktorymi mozesz sie pochwalic?
    Oczywiscie, ze nie mam, nie mialem gdzie ich ukonczyc, jeszcze nie
    pracowalem.

    > programisty bez doswiadczenia... oj bedzie trudno... musisz miec cokolwiek
    > napisane!! lub wykazac ze naprawde znasz wybrana technologie...

    Nie no nie przesadzaj, wkoncu programisci z doswiadczeniem nie biora sie
    znikad...
    ja akurat programuje w C++ od okolo roku (podyplomowe studia).
    Naprawde, ani jedna firma w Krakowie nie przyjmoje nowych nie doswiadczonych
    ludzi? Oprocz Motoroli ktora badzio podal?

    Mateusz

  • 8. Data: 2005-06-24 19:27:03
    Od: Dawidos <d...@o...pl>

    Mr V napisał(a):

    > Oczywiscie, ze nie mam, nie mialem gdzie ich ukonczyc, jeszcze nie
    > pracowalem.

    Tutaj nie chodzi o projekty komercyjne tylko programy, które stowrzyłeś
    hobbistycznie. Jeżeli nie możesz pochwalić się pracą w innych firmach to
    przynajmniej pokaż, że jesteś hobbystą.

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 9. Data: 2005-06-24 19:40:16
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Mr V wrote:

    > Oczywiscie, ze nie mam, nie mialem gdzie ich ukonczyc, jeszcze nie
    > pracowalem.

    przyznajesz sie po prostu, ze nie napisales w zyciu ani jednej
    linijki kodu - nie jest tak?? jezeli programujesz, to cos musisz
    pisac - musisz implementowac jakas funkcjonalnosc; i w koncu
    musisz cala zadana funkcjonalnosc zaimplementowac i uznac, ze
    projekt jest gotowy;

    jezeli sie dobrze programuje, to mozna to pokazac w doslownie
    kawalku kodu; zatem stworz pare prostych projektow - nie napisales
    dokladnie w jakiej dziedzinie C++ chcesz sie specjalizowac -
    czy maja to byc powiedzmy aplikacje okienkowe windows czy moze
    oprogramowanie zwiazane z sieciami dla systemow *nix czy moze
    implementacja algorytmow do zastosowania w automatyce przemyslowej;
    (nie - nie wymienilem podstawowych galezi, podalem tylko przyklady);

    > ja akurat programuje w C++ od okolo roku (podyplomowe studia).

    myslisz schematami?? co to znaczy od okolo roku?? masz roczne
    doswiadczenie w pracy po 40 godzin w tygodniu jako programista
    C++?? czy moze liznales troche teorii na wykladach??

    > Naprawde, ani jedna firma w Krakowie nie przyjmoje nowych nie doswiadczonych
    > ludzi? Oprocz Motoroli ktora badzio podal?

    zaloze sie, ze w krakowie sa setki firm, ktore dlubia kod w C++;
    przynajmniej kilkadziesiat z nich nie jest malutkimi firemkami;
    w takich pracuja juz zespoly programistow; przynajmniej kilka
    z tych firm to giganty, gdzie pracuje wielu programistow;

    wydaje mi sie, ze o ile w malych firemkach nie masz szans na
    znalezienie pracy - bo tam nikt nie bedzie mial czasu ani
    ochoty zajmowanie sie Toba - to znajdziesz sobie taka sredniej
    wielkosci firme, gdzie bedziesz mogl wykonywac jakies prace;
    w sumie im wieksza firma (wiecej zespolow programistow, wiecej
    projektow), tym latwiej bedzie Ci sie zaczepic, bo zakladajac
    ze niedoswiadczeni programisci stanowia np. zawsze 3% zespolu,
    to w duzych firmach z tych 3% wyjdzie kilka miejsc;

    adas;

  • 10. Data: 2005-06-24 21:22:18
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    >Użytkownik "adasiek" napisał w wiadomości

    Dzieki za tak wyczerpujaca odpowiedz, rozjasniles mi poglad na pare spraw.
    Teraz przynajmniej nie bede chodzil na slepo. Coz jak to mowia, poczatki sa
    ciezkie, ale... No wlasnie, zobaczymy:]

    Pozdrawiam, milego wieczoru/poranka
    Mateusz