PracaGrupypl.praca.dyskusje › Deklaracja Ruchu "Odrodzenie Polski"

  • 1. Data: 2005-06-24 15:18:16
    Temat: Deklaracja Ruchu "Odrodzenie Polski"
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    tu do pobrania:
    http://www.ropoiwzk.com/wybory.htm
    100 tys. miejsc pracy na dzień dobry.
    gn

  • 2. Data: 2005-06-24 17:43:35
    Temat: Re: Deklaracja Ruchu "Odrodzenie Polski"
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik klon Boukuna napisał:

    > 100 tys. miejsc pracy na dzień dobry.

    Przeszukałem witrynę i nigdzie 100 000 nie znalazlem -
    może to inna wielkość? Chyba, że to było napisane na
    plakacie; swoją drogą co za kretyn zamieszcza plakat
    jako dokument MS Worda, to chyba grafika, nie?

    <cit>
    Wszelka działalnoœść człowieka zawodowa, społeczna
    i polityczna - to służba Stwórcy, OjczyŸnie i Narodowi,
    Służba ta jest najlepszym sposobem zdynamizowania
    rozwoju Polski, gospodarki narodowej, tworzenia nowych
    narodowych przemysłów (geologia i poszukiwania surowców,
    geoenergetyka, budownictwo superenergooszczędne, zdrowa
    żywność, elektronika niebieskich laserów), nowych miejsc
    pracy (jak uczyniły to w zakresie gospodarki: Finlandia,
    Hiszpania, Irlandia...
    </cit>
    To za przeproszeniem "pisuardessa" służy Stwórcy,
    Ojczyźnie i Narodowi? Że narodowi, to wiem, ale aż
    Narodowi? Nie o tym jednak chciałem pisać. Pragnę
    zaznaczyć, że wymienione dziedziny nie mogą być naszymi
    narodowymi przemysłami, bo inne narody też je rozwijają.
    Nowe miejsca pracy w Norwegii są raczej owocem
    wydobycia ropy naftowej na Morzu Północnym, Hiszpania
    sporo skorzystała od Unii Europejskiej w nieco innych
    okolicznościach, niż obecene; położenie Irlandii w też
    było inne w ważnym okresie, niż nasze teraz.
    Krótko mówiąc - POEZJA, a nie program.

    J.

  • 3. Data: 2005-06-24 21:42:28
    Temat: Re: Deklaracja Ruchu
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przeszukałem witrynę i nigdzie 100 000 nie znalazlem -
    > może to inna wielkość? Chyba, że to było napisane na
    > plakacie; swoją drogą co za kretyn zamieszcza plakat
    > jako dokument MS Worda, to chyba grafika, nie?

    A zaświadczenie od proboszcza widziałeś?
    http://www.ropoiwzk.com/wybory/rekomendacja.jpg

  • 4. Data: 2005-06-27 06:34:05
    Od: "abb" <g...@g...pl>

    Użytkownik <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A zaświadczenie od proboszcza widziałeś?
    > http://www.ropoiwzk.com/wybory/rekomendacja.jpg
    >

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    100tys miejs praCY ? SŁABO !!!
    Kto pamięta o milionie miejśc pracy ??? Było coś takiego.