PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Gdzie w Krakowie] firmy IT

  • 11. Data: 2005-06-25 11:31:04
    Temat: Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    Od: Piotr Kuć <S...@n...invalid>

    "Mr V" <v...@o...pl> wrote in
    news:d9hefb$8s$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Oczywiscie, ze nie mam, nie mialem gdzie ich ukonczyc, jeszcze nie
    > pracowalem.

    > Nie no nie przesadzaj, wkoncu programisci z doswiadczeniem nie biora
    > sie znikad...
    > ja akurat programuje w C++ od okolo roku (podyplomowe studia).

    No to teraz powiedz nam co oznacza "programuje w C++ od okolo roku
    (podyplomowe studia)", bo mnie ciekawość zżera?
    Czy naprawdę nienapisałeś żadnych programów?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 12. Data: 2005-06-27 12:09:35
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > No to teraz powiedz nam co oznacza "programuje w C++ od okolo roku
    > (podyplomowe studia)", bo mnie ciekawość zżera?
    Masz racje, popelnilem blad w nazewnictwie, powinno byc, ::ucze sie:: od
    roku programowania w C++
    To dlatego, ze chcialem sie dowiedziec cos o firmach, nie myslalem o tym
    zeby dyskutowac o mojej znajomosci jezyka ;)

    > Czy naprawdę nienapisałeś żadnych programów?
    Pisalem, ale male i moim zdaniem niewarte uwagi, tak jak na studiach ->
    jakies listy, rekurencje czy tym podobne.

    Mateusz