PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM Brno

  • 1. Data: 2005-06-24 09:09:37
    Temat: IBM Brno
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    witam,
    czy ktos z was tam pracuje i moglby mi udzielic jakis informacji o tym
    miejscu, zarobkach. Dostalam tam prace na identyczne stanowisko na jakie mam
    juz oferte z Wawy. Niestety nie wiem jeszcze wielu rzeczy, dlatego prosilamy
    was o pomoc w odpowiedzi na ponizsze pytania:
    - jakie sa zarobki(umowa bedzie wyslana w przyszlym tygodniu)
    - jakie i czy sa jakies bonusy(opieka, znizki na sprzet itp)
    - jaki jest podatek dochodowy w Czechach(i czy jednoczesnie place podatek w
    Polsce)
    - jak sie mieszka w Brnie ;) i ile tam mozna srednio wydac na mieszkanie/jedzenie
    - jak sie pracuje w ibm i przede wszystkim czy zatrudnila was ibm czy manpower ?
    - jakie sa wszwe opinie po jakims czasie pracy

    niestety prace w wawie mam zaczac w przyslym tygodniu, umowy jeszcze nie
    podpisalam. ale nie jestem pewna swojego wyboru miejsca pracy ;(

  • 2. Data: 2005-06-24 11:15:27
    Temat: Re: IBM Brno
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

    nica <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > - jakie i czy sa jakies bonusy(opieka, znizki na sprzet itp)
    > - jaki jest podatek dochodowy w Czechach(i czy jednoczesnie place podatek w

    Nie bardzo rozumiem, dostałaś tam pracę i nie wiesz za jaką pensję? Sprawę
    zarobków ustala się przecież zanim strony zgodzą się na podjęcie
    zatrudnienia. Analogicznie - twój pracodawca powinien udzielić Ci odpowiedzi
    na pytanie o bonusy i sprawy podatkowe.

    Umeblowana kawalerka - 1.000 - 1.200 zł za miesiąc (plus liczniki, około 150
    zł/os). Jedzonko średnio 300-400 zl/mies.

  • 3. Data: 2005-06-24 11:36:43
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    > Nie bardzo rozumiem, dostałaś tam pracę i nie wiesz za jaką pensję? Sprawę
    > zarobków ustala się przecież zanim strony zgodzą się na podjęcie
    > zatrudnienia.
    I w Polsce i w Czechach ja podalam kwote, na ktora pracodawca przystaje lub
    nie. Wlasnie ktos mi powiedzial, ze zagranica prosi sie o wieksze piniadze ;)

    Analogicznie - twój pracodawca powinien udzielić Ci odpowiedzi
    > na pytanie o bonusy i sprawy podatkowe.
    W pociagu spalam 2,5h(jechalam noca, bylam rano na miejscu), bylam po 3
    testach i assesment center, moj mozg wylaczyl sie jakies 2 godziny wczesniej.
    Normalnie pytam o takie rzeczy, ale tym razem po prostu mialam juz dosc i
    wypadlo mi tak podstawowoe pytanie z glowy. Z drugiej storny w Wawie to
    pracodwca powiedzila mi o tym(mialam tyle pytan, a to chcialm zadac na koncu).
    w ibm nikt ego nie zrobil.

    > Umeblowana kawalerka - 1.000 - 1.200 zł za miesiąc (plus liczniki, około 150
    > zł/os). Jedzonko średnio 300-400 zl/mies.

    dzieki za info. jest podobnie jak w wawie - zatem powinnam zadac wiekszej kasy ;)

  • 4. Data: 2005-06-24 12:23:39
    Od: " " <s...@g...pl>

    nica <n...@g...pl> napisał(a):

    > dzieki za info. jest podobnie jak w wawie - zatem powinnam zadac wiekszej
    kasy
    > ;)

    Powiedziałbym, że znacznie drozej, przynajmniej jesli chodzi o wynajem
    mieszkania.
    Co do pozostałych pytań sugerowałbym Ci zapytać pracodawcy - tel, albo mail.
    Mogę dać Ci adres mailowy (jesli nie masz) do nich do Brna, ew. tel.

  • 5. Data: 2005-06-24 12:23:44
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

  • 6. Data: 2005-06-24 13:00:54
    Od: "nica" <n...@g...pl>

    > Powiedziałbym, że znacznie drozej, przynajmniej jesli chodzi o wynajem
    > mieszkania.
    szukalam kawalerki w wawie i jest to cena 950-1400 + oplaty.
    natomista jedzenie bedzie drozsze.

    > Co do pozostałych pytań sugerowałbym Ci zapytać pracodawcy - tel, albo mail.
    > Mogę dać Ci adres mailowy (jesli nie masz) do nich do Brna, ew. tel.

    dzieki juz zadwonilam. po prostu zaakceptowali moja oferte ;(
    no nic, to znaczy ze w wawie dostane wiecej. zatem wyboru mi nie ulatwili. ;(
    moja mama probuje sie dowiedziec jak wyglafda sprawa podatku w polsce z
    czeskiej wypalty. a ty tam miszkasz ?

  • 7. Data: 2005-06-24 13:40:12
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

    nica <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    ulatwili. ;(
    > moja mama probuje sie dowiedziec jak wyglafda sprawa podatku w polsce z

    Poszło na priva.