PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 - praca - urlop - dziwna sprawa...

  • 1. Data: 2005-06-24 11:11:00
    Temat: L4 - praca - urlop - dziwna sprawa...
    Od: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Witam!
    W zwiazku z tym ze sluzba zdrowia jest jaka jest... dzisiaj wzialem urlop
    aby pol dnia przestac u lekarza i cyknac sobie fotke nadgarstka OK.
    Zdjatko bedzie we wtorek wiec w przyszlym tygodniu znowu MUSZE skoczyc do
    lekarza oczywiscie lekarze przyjmuja w super godzinach. Ja pracuje CALYMI
    DNIAMI i nie mam mozliwosci WYSKOCZENIA do lekarza.

    Pytanie! Czy znowu musze brac 1 dzien urlopu po to aby postac kilka godzin
    u lekarza czy moge wymusic na lekarzu aby wypisal jakies przynajmniej
    L4?!? czy cos takiego?
    Z gory dziekuje za pomoc. Nie chcialbym zmarnowac urlop, ktorego i tak nie
    mam za duzo...a nigdy nie wybieralem!!! na posiedzenia u lekarza. Tzn
    czekanie kilka godzin i pozniej wizyta kilkuminutowa...
    Nie wiem czy to dobra grupa. Ale moje pytanie jest zwiazane z PRACA.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi!

    P.S. Bron boze nie chodzi mi tutaj o wymuszenia TYGODNIOWEGO L4 nie nie. 1
    dzien na to ze bylem na badaniach!!.

    P.S2. A moze nie ma takiego zapisu i musze radzic sobie sam biorac po
    kolei urlop...a co jak urlopu mi zabraknie? Wtedy mam nie chodzic do
    lekarza? Czy chodzic i byc nieobecnym w pracy i tak do zwolenienia?

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

  • 2. Data: 2005-06-24 13:42:51
    Temat: Re: L4 - praca - urlop - dziwna sprawa...
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    > Pytanie! Czy znowu musze brac 1 dzien urlopu po to aby postac kilka godzin
    > u lekarza czy moge wymusic na lekarzu aby wypisal jakies przynajmniej
    > L4?!? czy cos takiego?

    Nie jestem na 100% pewny, ale jak ja sobie robilem badania, to nie bylo
    problemu ze zwolnieniem L4,
    w najgorszym wypadku bedziesz musial isc do swojego lekarza prowadzacego z
    wynikami badan, aby takie zwolnienie dostac.
    Zaznaczam jeszcze raz ze to sa moje dywagacje, bo w takiej sytuacji zeby isc
    z badaniami do lekarza swojego po zwolnienie nie bylem, tyle co zaslyszalem.