PracaGrupypl.praca.dyskusje[Gdzie w Krakowie] firmy IT › Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    Date: Fri, 24 Jun 2005 21:40:16 +0200

    Mr V wrote:

    > Oczywiscie, ze nie mam, nie mialem gdzie ich ukonczyc, jeszcze nie
    > pracowalem.

    przyznajesz sie po prostu, ze nie napisales w zyciu ani jednej
    linijki kodu - nie jest tak?? jezeli programujesz, to cos musisz
    pisac - musisz implementowac jakas funkcjonalnosc; i w koncu
    musisz cala zadana funkcjonalnosc zaimplementowac i uznac, ze
    projekt jest gotowy;

    jezeli sie dobrze programuje, to mozna to pokazac w doslownie
    kawalku kodu; zatem stworz pare prostych projektow - nie napisales
    dokladnie w jakiej dziedzinie C++ chcesz sie specjalizowac -
    czy maja to byc powiedzmy aplikacje okienkowe windows czy moze
    oprogramowanie zwiazane z sieciami dla systemow *nix czy moze
    implementacja algorytmow do zastosowania w automatyce przemyslowej;
    (nie - nie wymienilem podstawowych galezi, podalem tylko przyklady);

    > ja akurat programuje w C++ od okolo roku (podyplomowe studia).

    myslisz schematami?? co to znaczy od okolo roku?? masz roczne
    doswiadczenie w pracy po 40 godzin w tygodniu jako programista
    C++?? czy moze liznales troche teorii na wykladach??

    > Naprawde, ani jedna firma w Krakowie nie przyjmoje nowych nie doswiadczonych
    > ludzi? Oprocz Motoroli ktora badzio podal?

    zaloze sie, ze w krakowie sa setki firm, ktore dlubia kod w C++;
    przynajmniej kilkadziesiat z nich nie jest malutkimi firemkami;
    w takich pracuja juz zespoly programistow; przynajmniej kilka
    z tych firm to giganty, gdzie pracuje wielu programistow;

    wydaje mi sie, ze o ile w malych firemkach nie masz szans na
    znalezienie pracy - bo tam nikt nie bedzie mial czasu ani
    ochoty zajmowanie sie Toba - to znajdziesz sobie taka sredniej
    wielkosci firme, gdzie bedziesz mogl wykonywac jakies prace;
    w sumie im wieksza firma (wiecej zespolow programistow, wiecej
    projektow), tym latwiej bedzie Ci sie zaczepic, bo zakladajac
    ze niedoswiadczeni programisci stanowia np. zawsze 3% zespolu,
    to w duzych firmach z tych 3% wyjdzie kilka miejsc;

    adas;