PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie praca w internecie?

  • 1. Data: 2003-09-17 15:13:15
    Temat: gdzie praca w internecie?
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    prosze o pomoc.
    Gdzie należy szukać pracy w internecie, w jakich serwisach najlepiej?

    przeglądam "wyborczą" poniedziałkową ale to nie daje specjalnych efektów

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-17 15:13:37
    Temat: Re: gdzie praca w internecie?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    tyle razy juz to bylo walkowane.....

    www.jobs.pl
    www.jobpilot.pl
    www.pracuj.pl
    www.hrk.pl

  • 3. Data: 2003-09-17 17:19:32
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tyle razy juz to bylo walkowane.....
    >
    > www.jobs.pl
    > www.jobpilot.pl
    > www.pracuj.pl
    > www.hrk.pl
    oraz pl.praca.oferowana

    to w usenecie

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2003-09-17 19:00:50
    Od: "shark" <s...@g...pl>

> [...]
    > Gdzie należy szukać pracy w internecie, w jakich serwisach najlepiej?
    >
    > przeglądam "wyborczą" poniedziałkową ale to nie daje specjalnych efektów

    http://www.bdi.com.pl/index.php?p_id=1&a_id=14
    http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=201054
    http://www.placa.pl/index.html
    oraz dość interesujący na który ostatnio trafiłem
    http://www.abcpraca.pl/index.php?pid=1
    powodzenia

  • 5. Data: 2003-09-18 00:44:12
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o pomoc.
    > Gdzie należy szukać pracy w internecie, w jakich serwisach najlepiej?
    A na co liczysz? Ze znajdziesz? :)

  • 6. Data: 2003-09-18 06:42:13
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Ja tak troche z innej beczki, czy ktos poprzez serwisy rekrutacyjne w
    internecie znalazl prace?

  • 7. Data: 2003-09-18 08:49:13
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Sam niejedna zatrudnilem, a i ja dwa razy z takich ogloszen znalazlem prace

    Nie bardzo rozumiem pytanie, prawde mowiac

  • 8. Data: 2003-09-18 11:35:21
    Od: "marcin \"mARTin\" śpiewak" <m...@n...com>

    > Ja tak troche z innej beczki, czy ktos poprzez serwisy rekrutacyjne w
    > internecie znalazl prace?

    ja przez pl.praca.oferowana

  • 9. Data: 2003-09-18 12:20:37
    Od: "" <e...@o...pl>

> [...]
    >

    > pozdrawiam
    >
    > Można zarobić sporą ilość gotówki we własnym domu, wymagany jest jedynie
    koputer z dostępem do internetu i umiejętności obsłgi poczty e-mail, nie
    wymagamy żadnych wpłat wstępnych, rat gotówkowych czy zaliczek. Oferujemy
    darmowe szkolenie. Napisz do nas meila dowiesz się więcej: e...@o...pl

  • 10. Data: 2003-09-22 06:35:29
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Bo w tym pytaniu nie bylo "nic" do rozumienia. Po prostu ciekawi mnie na
    ile skuteczne moga byc takie serwisy. Gdy bylem poszukujacym pracy z
    internetu nie dostalem ZADNEJ oferty (z gazet badz indywidualnych
    poszukiwan lacznie kilkadziesiat). To samo dotyczy moich znajomych (z
    ktorymi o tym rozmawialem). Dodam jeszcze ze w niektorych serwisach mimo
    okreslania dokladnych kryteriow przychodzily oferty (nie
    indywidualne) absolutnie nie zwiazane ani z wyksztalceniem ani
    doswiadczeniem ani czymkolwiek innym. Stad pytanie.
    DK