PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
    From: "Bubu" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie na informatyke...
    Date: Mon, 15 Apr 2002 19:04:48 +0200

    --END

    ----

    > No, w zasadzie fakt, je?li absolwent nie ma ?adnego do?wiadczenia to
    > rzeczywi?cie czym? sie trzeba kierowaa. Jednak s?dze, ?e kto? z jakim?
    > do?wiadczeniem i/lub sukcesami wygra z kim? maj?cym tylko dyplom PW. W
    > takim wypadku wa?ne jest tylko, ?eby dyplom nie by3 z Wy?szej Szko3y
    > Bankowo?ci, Informatyki i Rehabilitacji w Ustrzykach Dolnych, a i to nie
    > zawsze.
    > --
    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

    zgadzam się
    ale wybór uczelni to jedno a praca w czasie studiów to drugie
    trzeba wziąć pod uwagę, że aby otrzymać prace w czasie studiów, też się
    czymś należy wykazać
    generalnie jeżeli są możliwości, ścieżkę kariery należy rozpoczynać już od
    wyboru odpowiedniej uczelni
    uczelnia taka będzie dużym plusem przy aplikowaniu się na pierwsza
    praktykę/pracę
    nawiązując do poprzedniej mojej wypowiedzi - moi znajomi informatycy z
    uczelni innych niż PW mieli doświadczenie - i to całkiem spore, w jakiś
    pracach dorywczych
    nie pomogło (pewnie duży udział w tym ma fakt, że informatycy z renomowanych
    uczelni też starają się zdobyć wykształcenie podczas studiów)
    znam tylko dwóch po Politechnice Opolskiej, którzy się "wybronili"
    ale oni byli naprawdę GENIALNI (w opini innych informatyków - ja nie
    potrafię tego ocenić)
    uczelnia była tylko im potrzebna do zdobycia tytułu
    wszystkiego uczyli się sami

    pozdrawiam
    Bubu