PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie mozna sie "zglosic"?

  • 1. Data: 2002-04-22 08:15:33
    Temat: Gdzie mozna sie "zglosic"?
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Przeczytalem artykul o pracy w Wielkiej Brytanii w branzy IT.
    http://www.jobuniverse.pl/artykuly/8220.html

    Gdzie mozna zlozyc swoja oferte?

    adam

  • 2. Data: 2002-04-22 11:13:14
    Temat: Re: Gdzie mozna sie "zglosic"?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Przeczytalem artykul o pracy w Wielkiej Brytanii w branzy IT.
    > http://www.jobuniverse.pl/artykuly/8220.html
    >
    > Gdzie mozna zlozyc swoja oferte?
    >
    > adam

    Zerknij mistrzu na date - IMO lekko nieaktualne.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral

  • 3. Data: 2002-04-22 13:26:08
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zerknij mistrzu na date - IMO lekko nieaktualne.

    i za 20000 funtów /rok??? nie wiem czy byś sobie nawet mieszkanie za to
    wynajął....

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-04-22 14:36:17
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Slavo <s...@g...net> wrote:
    > i za 20000 funt?w /rok??? nie wiem czy by? sobie nawet mieszkanie za to
    > wynaj??....
    akurat to jest standardowa stawka (no moze troche ponizej) dla informatyka.
    a mieszkanie (2 pokoje, 2-3 strefa) kosztuje jakies +800 funciakow / miesiac.
    dolicz pracujaca zone, ew. tansze mieszkanie
    Lukasz

    --
    left: 13937198
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 5. Data: 2002-04-22 15:06:51
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> wrote in message
    > akurat to jest standardowa stawka (no moze troche ponizej) dla
    informatyka.

    co to znaczy standardowa? czy dla gościa tuż po studiach, z 5cio, 10cio, czy
    20to letnim doświadczeniem???? Mi taksówkarz pod Londynam mówił coś o
    zarobkach informatyków ok. 30000funtów/rok ale się też nie wypytywałem
    dalej....

    > a mieszkanie (2 pokoje, 2-3 strefa) kosztuje jakies +800 funciakow /
    miesiac.
    > dolicz pracujaca zone, ew. tansze mieszkanie

    a jak trzeba odliczyć niepracującą to co wtedy? zostanie ci 500funtów na
    miesiąc???? coś mi tu nie gra....

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 6. Data: 2002-04-23 07:22:21
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Slavo <s...@g...net> wrote:
    > "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> wrote in message
    > informatyka.
    >
    > co to znaczy standardowa? czy dla go?cia tu? po studiach, z 5cio, 10cio, czy
    > 20to letnim do?wiadczeniem???? Mi taks?wkarz pod Londynam m?wi? co? o
    > zarobkach informatyk?w ok. 30000funt?w/rok ale si? te? nie wypytywa?em
    > dalej....
    czyli niewiele wiecej Ci mowil... "standardowa" - pojawiajaca sie najczesciej
    w ogloszeniach, chociaz sa i takie za 80k

    > a jak trzeba odliczy? niepracuj?c? to co wtedy? zostanie ci 500funt?w na
    > miesi?c???? co? mi tu nie gra....
    no, jak chcesz sie sprowadzac do UK z zona ktora nie bedzie pracowala, to
    pewnie mialbys robote lepsza niz 20k. mialem na mysli obywateli UK, ktorzy
    maja zony ktore tez pracuja, lub nie maja zon ale za to wynajmuja mniejsze
    mieszkanie... czarow nie ma - z tego co wiem to UK jest raczej srednio...
    ale oczywiscie moge sie mylic.
    Lukasz

    --
    left: 13877017
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 7. Data: 2002-04-24 11:01:48
    Od: "Juliusz Zajda" <j...@p...onet.pl>

    UK & IT:

    1. Rzeczywiscie artykuł jest lekko nieaktualny :(

    2. Standardowa pensja informatyka - istnieje coś takiego?

    3. 20K dostaje jako peirwszą płacę magister, inżynier z jedno-dwu letnim
    stażem (płaca z Londynu)

    4. IMHO standardowa płaca informatyka (mgr+3-4 lata, inż + 5-7 lat) to 40K

    5. Żona jest na 'dependen's visa' i ma prawo do pracy. Stąd czasem opłaca
    się wziąć mało płatną robotę (np. nauczyciel albo pracownik naukowy na Uni)