PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakladanie firmy

  • 1. Data: 2002-04-21 14:36:28
    Temat: zakladanie firmy
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Jakie sa koszty zalozenia i miesiecznego prowadzenia firmy - zusy itd.
    Jestem studentem i zamierzam stworzyc tematyczny serwis internetowy, a do
    tego bedzie mi potrzebna wlasna firma.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-21 19:11:09
    Temat: Re: zakladanie firmy
    Od: <l...@p...onet.pl>

    hmm
    na początek

    urząd gminy ok 100 PLN
    urząd statystyczny - nic
    urząd skarbowy (w porozumieniu z urzędem gminy) - 190 PLN
    ZUS - nic
    pieczątki - ok 100 PLN
    zmarnowany czas - BEZCENNY :)

    co miesiąc , jeśli nie zatrudniasz pracownika i sam nie jestes nigdzie
    zatrudniony to:

    urząd skarbowy - 19% od dochodu (przychód minus koszty) no i VAT :)
    ZUS - około 600 PLN (albo już ciut więcej)

    do tego dochodzą koszty zazwyczaj bagatelizowane jak
    poczta, dojazdy, tusze i papiery (np na faktury), księgowa (polecam - ok 300 -
    600 PLN), koperty, długopisy, itd itp :)

    pozdr.

    :::M:::

  • 3. Data: 2002-04-26 13:56:14
    Temat: Odp: zakladanie firmy
    Od: "::freak::" <h...@h...pl>

    --- witam

    tez zastanawiam sie nad zalozeniem firmy. czy ktos zna jakies dobre strony
    www z praktycznymi poradami nt fiskusowo/zusowych formalnosci (wyboru
    sposobu opodatkowania itp)?

    z gory dziekuje
    marcin

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-04-26 23:04:26
    Od: <l...@p...onet.pl>

    http://www.republika.pl/moja_firma/krok%20po%20kroku
    .html
    http://www.anonse.com/rzeszow/b5.htm
    http://bogaty.and.pl/

    pozdr.

    :::M:::

  • 5. Data: 2002-04-27 09:22:52
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > http://www.republika.pl/moja_firma/krok%20po%20kroku
> [...]

    Sorrrry - ten ostatni adres jest nie na temat - pomyłka :)

    pozdr.
    :::M:::