PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie mozna sie "zglosic"? › Re: Gdzie mozna sie "zglosic"?
    From: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie mozna sie "zglosic"?
    Date: Tue, 23 Apr 2002 07:22:21 +0000 (UTC)
    Sender: Lukasz Wojtow <r...@l...euromedia.pl>

    Slavo <s...@g...net> wrote:
    > "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> wrote in message
    > informatyka.
    >
    > co to znaczy standardowa? czy dla go?cia tu? po studiach, z 5cio, 10cio, czy
    > 20to letnim do?wiadczeniem???? Mi taks?wkarz pod Londynam m?wi? co? o
    > zarobkach informatyk?w ok. 30000funt?w/rok ale si? te? nie wypytywa?em
    > dalej....
    czyli niewiele wiecej Ci mowil... "standardowa" - pojawiajaca sie najczesciej
    w ogloszeniach, chociaz sa i takie za 80k

    > a jak trzeba odliczy? niepracuj?c? to co wtedy? zostanie ci 500funt?w na
    > miesi?c???? co? mi tu nie gra....
    no, jak chcesz sie sprowadzac do UK z zona ktora nie bedzie pracowala, to
    pewnie mialbys robote lepsza niz 20k. mialem na mysli obywateli UK, ktorzy
    maja zony ktore tez pracuja, lub nie maja zon ale za to wynajmuja mniejsze
    mieszkanie... czarow nie ma - z tego co wiem to UK jest raczej srednio...
    ale oczywiscie moge sie mylic.
    Lukasz

    --
    left: 13877017