PracaGrupypl.praca.dyskusje › GRAFIKA hit XX wieku czy lipa

  • 21. Data: 2002-06-18 12:10:46
    Temat: Re: GRAFIKA hit XX wieku czy lipa
    Od: "kriz" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aelkee$q6h$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > Osobiście nie znam żadnej osoby, która mając lat dwadzieścia siadła i od
    > razu rysowała tak jak trzeba, bo miała talent. Znam natomiast wiele, które
    > przez lata praktyki na tyle wyćwiczyły rękę, poznały techniki, itd., że to
    > co robią wygląda co najmniej przyzwoicie.

    Dokladnie...
    IHMO talent to 5%, reszta to cwiczenia/praktyka...

    Dla przykladu: taki artysta jak Picasso duzo cwiczyl( juz od najmlodzszych
    lat),
    stad mial panowanie nad tym co tworzyl i nie bylo to sprawa przypadku...

  • 22. Data: 2002-06-18 14:28:19
    Od: "Artukus" <a...@u...pl>

    ja w 100% zgadzam się z przedmówcą ... odnośnie talentu ...
    większość efektów można się nauczyć ... wyczucie też przychodzi z czasem
    pracy ...
    Artukus

  • 23. Data: 2002-06-19 14:50:54
    Temat: Odp: GRAFIKA hit XX wieku czy lipa
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik asmira <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aelkee$q6h$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
    > przez lata praktyki na tyle wyćwiczyły rękę, poznały techniki, itd., że to
    > co robią wygląda co najmniej przyzwoicie.

    Też się zgodzę.Na jednej z najlepszych amerykańskich uczelni
    graficznych,oprócz historii sztuki,psychologii trzeba się
    nauczyć się HTML,Flash i narzędzi Adobe.Można nie wziąć tych kursów tylko
    kto potem ich przyjmie do przacy:)