PracaGrupypl.praca.dyskusje › GE z Łodzi - opinie

  • 1. Data: 2007-02-21 21:12:21
    Temat: GE z Łodzi - opinie
    Od: Alien <l...@g...pl>

    W imieniu koleżanki, proszę o opinie o tej firmie (General Electric w
    Łodzi) Wszystkie informacje będą przydatne: atmosfera, perspektywy itd.
    Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 2. Data: 2007-02-22 21:21:48
    Temat: Re: GE z Łodzi - opinie
    Od: dinus <d...@o...pl>

    Alien wrote:

    > W imieniu koleżanki, proszę o opinie o tej firmie (General Electric w
    > Łodzi) Wszystkie informacje będą przydatne: atmosfera, perspektywy itd.
    > Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.

    Mam kolege,ktory pracuje na stanowisku technika. Wymienia zarowki, naprawia
    skrzypiace drzwi i wiesza prezesowi obrazy w domu za 300k$. :)

    Ogolnie zadowolony :)