PracaGrupypl.praca.dyskusje › l4 - telefon

  • 1. Data: 2007-02-21 19:00:20
    Temat: l4 - telefon
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    witam,
    krotkie pytanie :)

    mam l4, mam telefon sluzbowy - musze odbierac ? to osttania rzecz ktora
    mis ie teraz chce robic.

    pozdrawiam.

    --
    Mateusz Pronobis

  • 2. Data: 2007-02-21 19:35:17
    Temat: Re: l4 - telefon
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    nie odbieraj
    najwyzej Cie zwolnia

    Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@-...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2007-02-21 19:42:39
    Od: "E." <e...@o...pl>

    Mateusz Pronobis napisa?(a):
    > witam,
    > krotkie pytanie :)
    >
    > mam l4, mam telefon sluzbowy - musze odbierac ? to osttania rzecz ktora
    > mis ie teraz chce robic.

    Zalez.y od poczucia odpowiedzialnos'ci i zobowia;zan'.

    E.

  • 4. Data: 2007-02-21 19:45:25
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    E. wrote:
    > Mateusz Pronobis napisa?(a):

    > Zalez.y od poczucia odpowiedzialnos'ci i zobowia;zan'.
    >
    > E.
    :)
    poczucie odp takie jak wyplata - minimalne.

    Pytam jak to jest prawnie :)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 5. Data: 2007-02-21 19:55:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Feb 2007 20:45:25 +0100, Mateusz Pronobis
    <s...@-...pl> wrote:

    >Pytam jak to jest prawnie :)
    Prawnie jest tak ze nie masz zasiegu, telefon sie popsul, nie
    slyszales, siedziales w toalecie, byles w sklepie itd. Przy czym ilosc
    tych argumentow jest odwrotnie proporcjonalna do kwoty dodatku "za
    dyspozycyjnosc". W twoim wypadku jak sadze ilosc dazy do
    nieskonczonosci? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-02-21 19:58:16
    Od: "Vangelis" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Pytam jak to jest prawnie :)

    Jeśli masz leżeć to nie musisz odbierać, a jeśli możesz chodzić to możesz
    też odbierać:)

    =Vangelis=

  • 7. Data: 2007-02-21 20:12:01
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Vangelis wrote:
    > Użytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@-...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli masz leżeć to nie musisz odbierać, a jeśli możesz chodzić to
    > możesz też odbierać:)

    leze, co wiecej stracilem prawie glos :)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 8. Data: 2007-02-21 20:13:32
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    WAM wrote:

> [...]
    > tych argumentow jest odwrotnie proporcjonalna do kwoty dodatku "za
    > dyspozycyjnosc". W twoim wypadku jak sadze ilosc dazy do

    :))))

    Nic dodac nic ujac;) ale myslalem ze jest na to jakis madry przepis;)

    btw moje pierwsze l4 od 15 miechow bo zawsze chorowalem i pracowalem...

    --
    Mateusz Pronobis

  • 9. Data: 2007-02-21 20:40:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:eri4tb$4vn$1@atlantis.news.tpi.pl Mateusz Pronobis
    <s...@-...pl> pisze:

    > mam l4, mam telefon sluzbowy - musze odbierac ? to osttania rzecz ktora
    > mis ie teraz chce robic.
    Generalnie - poza godzinami pracy nigdy nie musisz.
    Wyjatkami moga byc niektóre postanowienia regulaminu pracy, wewnetrzne umowy
    z pracodawca (jesli je przyjales) itp. - specyficzne sytuacje.
    Ale podczas usprawiedliwionej nieobecnosci w pracy spowodowanej przyczynami
    zdrowotnymi to i tak bez znaczenia - jestes niezdolny do pracy. Praca cie
    nie interesuje. Leczysz sie.
    A tak swoja droga to ja bym dostarczajac zwolnienie zdeponowal jednoczesnie
    telefon w miejscu pracy.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-02-21 21:20:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > :)
    > poczucie odp takie jak wyplata - minimalne.
    >
    > Pytam jak to jest prawnie :)

    jesli nie lubisz swojej pracy i nie jestes zadowolony z wynagrodzenia,
    to poswiec ten czas na szukanie lepszej roboty zamiast wylewac tu swoje
    zale